افتتاحیه برنامه های ماه مبارک رمضان سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران

حجت‌الاسلام والمسلمین علی معبودی:ماه مبارک رمضان فرصتی برای کسب معنویت و تمرین ترک گناه در طول سال است.

کد خبر: ۹۵۸۵۶۷۳
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران: حجت الاسلام والمسلمین علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی برای کسب معنویت و تمرین ترک گناه در طول سال است.

 

وی از آیین افتتاحیه برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان در حسینیه فاطمه الزهرا س سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران گفت:در تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن یعنی ماه مبارک رمضان باید از درگاه خداوند متعال بخواهیم که توفیقمان دهد با توان مضاعف کار و تلاش نموده و به وظایف خود عمل کنیم.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان  تهران با اشاره به اهمیت سحرهای ماه مبارک رمضان ، افزود: بهترین فضایل در ماه مبارک رمضان و سحرهای این ماه قرار دارد .

 

وی تصریح کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی برای کسب معنویت و تمرین ترک گناه در طول سال است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین علی معبودی انس با قرآن و اخلاص در ماه مبارک رمضان را مورد تأکید قرار داد و گفت: از همین روزهای اول ماه مبارک رمضان باید خود را برای بهره مندی کامل از فیوضات شب های قدر آماده کنیم، هرچند ماه های رجب و شعبان المعظم فرصتی دوماهه برای آمادگی ورود به ماه مهمانی خداست.

 

وی در ادامه به تشریح روایاتی از معصومین پرداخت و افزود: با روزه در ماه مبارک رمضان باید اندام خود را از معاصی نگهداریم. روزه ماه رمضان فقط مربوط به شکم نیست؛ بلکه روزه مربوط به تمام اعضا و جوارح بدن انسان است.

 

برنامه های ماه مبارک رمضان طبق سنوات گذشته که در سپاه برگزار می‌شود هم کلاسهای اخلاقی و سیاسی برگزار می شود وهم برنامه محفل انس با قرآن با حضور سخنران و قاریان برتر انجام می شود

ارسال نظرات
آخرین اخبار