فرمانده محور عملیاتی شهیدکاوه صالح آباد از اهدای ۳ هزار سری البسه رایگان در راستای محرومیت زدایی و مردم یاری همزمان با هفته احسان و نیکوکاری، ماه مبارک رمضان و در آستانه سال جدید بین مردم مناطق کم برخوردار و مرزداران این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۵۶۸۴
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از صالح آباد، سرهنگ پاسدار عشقعلی غلامپور در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهارکرد: ۳ هزار سری البسه رایگان در راستای محرومیت زدایی و مردم یاری به همت قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه(علیه السلام)، قرارگاه شهیدقاجاریان و با همیاری رزمندگان این محور همزمان با هفته احسان و نیکوکاری، ماه مبارک رمضان و در آستانه سال جدید بین مردم مناطق کم برخوردار و مرزداران این شهرستان توزیع شد.

وی، افزود: ارزش این کالاها بالغ بر ۶۰۰میلیون تومان است که شامل پیراهن، شلوار، مانتو، کاپشن، لباس بچگانه، شال، روسری، جوراب و دیگر البسه می باشد.

فرمانده محور عملیاتی شهیدکاوه صالح آباد اضافه کرد: این البسه  در قالب غرفه نمایشگاهی و بع صورت حواله بین مددجویان کمیته امداد، بهزیستی، خیریه آبشارعاطفه ها، گردان ۱۶ امام حسین(علیه السلام) و بسیج خواهران شهرستان صالح آباد اهدا گردید.

خبرنگار/فتح الله برومندزاده

ارسال نظرات
پر بیننده ها