عملیات ساخت مجتمع مسکونی دانشجویان متاهل دانشگاه فردوسی مشهد با ظرفیت ۸۰۰ واحد با عنوان «پردیس زندگی» و با حضور استاندار خراسان رضوی آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۸۵۸۶۱
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، استاندار خراسان رضوی در آیین کلنگ زنی ساخت مجتمع مسکونی پردیس زندگی گفت: اگر مدیران در دستگاه های مختلف استان تصمیم بگیرند و ظرفیت های خود را به میدان بیاورند ما نیز از آنان حمایت خواهیم کرد.

یعقوبعلی نظری افزود: اگر در امتداد تحصیل موضوع ازدواج برای دانشجویان شکل بگیرد، فراهم کردن محل اقامت دانشجویان متاهل یک ضرورت قطعی است و تحصیلات نباید مانع آن شود.

به گفته وی؛ باید ضمن تحصیل زوج دانشجو بتوانند از شرایط اسکان مناسب بهره ببرند تا تحصیل آنان دچار مشکل نشود و مجتمع پردیس زندگی با این هدف در حال اجرا است.

آغاز ساخت مجتمع ۸۰۰ واحدی دانشجویان متاهل دانشگاه فردوسی مشهد

استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: در کنار دانشجویان، استادان و کارمندان دانشگاه نیز نیاز به مسکن مناسب دارند که در قالب نهضت ملی مسکن از این افراد حمایت خواهد شد.

نظری گفت: باید در کمترین زمان بتوانیم مشکلات مسکن مردم و از جمله دانشگاهیان را برطرف کنیم.

احداث پردیس زندگی در زمینی به مساحت پنج هزارمترمربع

رییس دانشگاه فردوسی مشهد نیز اظهار کرد: مجتمع پردیس زندگی در دولت سیزدهم و در زمینی به وسعت بیش از پنج هزار متر مربع احداث خواهد شد.

مسعود میرزایی شهرابی گفت: این مجتمع در چهار بلوک با گنجایش هر کدام ۲۰۰ واحد و با میانگین ۵۰ متر مربع ساخته خواهد شد.

وی افزود: قصد آن داریم که در پاسخ به وظیفه اجتماعی خود در ایجاد محل زندگی مناسب برای زندگی دانشجویان اقدام کنیم و این آغاز راه است تا در ۶ ماه آینده ۶۰ واحد آن در اختیار دانشجویان متاهل قرار گیرد.

عملیات اجرایی ساخت این مجموعه مسکونی کمتر از ۲ هفته شکل گرفت

معاون عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: در قالب نشست برگزار شده با رییس دانشگاه فردوسی مشهد، خواسته شد تا این دانشگاه برنامه های معین و مشخص خود را اعلام و برای آن برنامه اجرایی ارائه دهد، بدین ترتیب در کمتر از ۲ هفته عملیات اجرایی ساخت مجموعه مسکونی پردیس زندگی شکل گرفت.

جواد خدایی ادامه داد: تمام اسناد و محاسبات آن از قبل آماده شده بود که نشان از سالها زحمت برای اجرای این طرح دارد، امیدواریم این پردیس تا پایان دولت سیزدهم فاز اول آن به بهره برداری برسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها