در تداوم حمایت از مردم مقاوم غزه و محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی راهپیمایی جمعه های خشم و انزجار در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۵۹۸۰
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، از برگزاری راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار روز جمعه 25 اسفند ماه در بام اران خبر داد.

موسی انصاری، گفت: با جنایات وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی، در ماهِ نزول، ماهِ مبارکِ رمضان الکریم که همۀ بندگان به خوان گستردۀ میهمانی رَبِّ کریم دعوتند، قلوبِ امتِ بزرگِ پیامبراعظم صلی الله علیه و آله و سلم از داغ بزرگِ کشتارِ وحشیانه و گرسنگی کودکانِ مظلوم و بی پناه آن در غزه جریحه دار است.

وی، ادامه داد:مردمِ مظلومِ غزه بیش از ۵ ماه است که زیرسخت‌ترین شکنجه‌های جلادانِ خون آشام رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی در محاصرۀ سخت و کامل نظامی قرار دارند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، ادامه داد: در راستای حمایت از مردم مظلوم ، مقتدر و مقاوم غزه و محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی مردم روزه دار و ولایتمدار با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار پس از اقامه ی نمازجمعه ی ۲۵ اسفندماه، ضمن محکومیت این جنایات وحشیانه، مرگ اسرائیل را فریاد زده و همبستگی وحمایت همیشگی خود را با غزۀ مقاوم اعلام می کنند.

انصاری، گفت: این مراسم باشکوه در شهرکرد: از مصلای حضرت امام خمینی(ره) به سمت چهار راه بو علی سینا برگزار می شود.

ارسال نظرات