خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۵۸۶۰۴۶
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛محمد خانچی روز چهارشنبه در نشست شورای ترافیک استان خوزستان بیان کرد: باید تلاش کنیم که روزهای پایانی سال را کم‌ حادثه پشت سر بگذاریم.

 

وی افزود: در فروردین ۱۴۰۲ با وجود اینکه بالاترین میزان سفرها را داشتیم اما با کاهش سوانح رانندگی روبه رو بودیم و این موضوع حاصل تلاش و جدیت همه عزیزان است.

 

خانچی گفت: امسال با توجه به همزمانی ایام عید نوروز وماه مبارک رمضان، نحوه سفرها تغییر یافته و مسافران بعد از افطار به تردد خود ادامه می دهند که این موارد نگران‌کننده بوده و باید تلاش خود را بیشتر کنیم تا شاهد حوادث تلخی نباشیم.

 

وی افزود: این روزها به دلیل خریدهای نوروزی هسته مرکزی شهر شلوغ است لذا انتظار داریم که برخی از ادارات، ظرفیت پارکینگی خود را در اختیار مردم قرار دهند تا با مشکلی مواجه نشویم.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: باید شرایط را به گونه ای پیش ببریم که سفر خوب و ماندگاری در ذهن مسافران ایجاد شود. خوشبختانه پیک حضور راهیان نور در استان را بدون حادثه پشت سر گذاشتیم که این موضوع جای تقدیر دارد.

 

وی بر تعطیل شدن کارگاه های عمرانی در سطح شهر تاکید کرد و گفت: همچنین فعالیت خودروهایی که عملیات عمرانی می کنند باید از یک تاریخ مشخص ممنوع شود تا بتوانیم تعطیلات خوبی داشته باشیم

 

خانچی افزود: همه نهادها باید وارد میدان شوند و فشار کار تنها روی پلیس و شهرداری نباشد.

 

وی در پایان با اشاره به رشد چشمگیر راهیان نور امسال افزود: به گفته مسئولین راهیان نور امسال اردوهای راهیان نور رشد چشمگیری داشت که با برنامه ریزی و نظارت و هماهنگی بین دستگاهی، الحمداله راهیان نور بدون حادثه سپری شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها