خبرهای داغ:
سیزدهمین جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) با هدف معرفی و تقدیر از برترین های این ناحیه با حضور فرماندهان، پاسداران و بسیجیان در محل دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۶۰۵۱
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار کبیری پور جانشین فرمانده سپاه امام علی ابن ابی‌طالب(ع) در این مراسم با تاکید بر ضرورت پویایی بسیج عنوان کرد: هدف از برگزاری اینگونه جشنواره ها که همراه با انتخاب فعال ترین بسیجیان است شناخت راه و روش آنها و بهره گیری از آنان بعنوان الگو است.

سردار کبیری پور ادامه داد: راهبرد تمامی ماموریت هایی که در سطح سپاه و بسیج انجام میگیرد جذب و کادرسازی در حوزه های مختلف و گسترش فرهنگ و روحیه بسیجی در جامعه است که پیامد نهایی آن افزایش مساوات و همدلی مومنانه و شرکت پر شورتر در مناسبات ملی و مذهبی جامعه است.

وی خاطر نشان کرد: هر چقدر پایگاه‌ها در جذب نیروی نوجوان و جوان موفق تر باشند نشانه پویایی آن پایگاه خواهد بود و پایگاه‌ها موظف به آموزش آنان در نظام تربیتی صالحین هستند تا بعد از ورود به سنی که توانمند شدند؛ حتی خارج از سیستم پایگاه بسیج با ایجاد ظرف های جدید و متنوع در بخش های مختلف و با جذب سلیقه‌ها و اقشار متنوع بتوانند تاثیر گذار باشند.

انتهای پیام /غفوری منش

ارسال نظرات