خبرهای داغ:
ذوقی‌احسن در گفتگو با بسیج خبر داد

برگزاری مرحله دوم لیگ دو ومیدانی سردار شهید «شمسی‌پور» در همدان

همدان-دبیر هیئت دو ومیدانی استان همدان گفت: مرحله دوم لیگ دو ومیدانی سردار شهید «شمسی‌پور» با استقبال دوندگان مستعد استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۶۰۷۵
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳

سید اصغر ذوقی‌احسن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: مرحله دوم از اولین دوره لیگ دو و میدانی شهید «شمسی‌پور» با حضور دوندگان مستعد استان در دوهای نیمه استقامت و پرتابی در پیست استادیوم شهدای قدس همدان برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه دوندگان در سه گروه سنی آیندگان، نونهالان و نوجوانان در مواد ۸۰۰ متر، ۱۵۰۰ متر و پرتاپ وزنه به رقابت پرداختند.

دبیر هیئت دو ومیدانی استان همدان عنوان کرد: نفرات برتر و مستعدین گروه‌های سه گانه سنی در مواد مختلف تحت تعلیم مربیان سازنده و از حمایت‌های هیئت دو ومیدانی استان برخوردار می‌شوند.

وی ادامه داد: برگزاری مرحله دوم لیگ سردار شهید «شمسی‌پور» باعث ترغیب و تشویق دوندگان نونهال به دوهای نیمه استقامت و پرتابی و شناسایی مستعدین استان در این مواد شده است.

ذوقی‌احسن تصریح کرد: هیئت دو ومیدانی استان پس از تجربه موفق در برگزاری دو مرحله لیگ صحرانوردی سردار شهید «همدانی» و کشف استعدادهای برتر در دوهای استقامت، با طرح و برگزاری لیگ سردار شهید «شمسی‌پور» در پی کشف مستعدین نونهال و نوجوان استان در دوهای سرعت و نیمه استقامت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات