خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

برنامه‌های استعدادیابی هیئت دو ومیدانی استان همدان یک اقدام جهادی است

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: برنامه‌های استعدادیابی هیئت دو ومیدانی استان همدان در سفر به روستاهای دوردست در راستای بزرگداشت شهدای استان و برگزاری مسابقات لیگ سردار همدانی یک اقدام جهادی است.
کد خبر: ۹۵۷۴۱۵۳
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در دیدار اعضای هیئت دو ومیدانی استان همدان که با حضور دوست‌پرست رئیس بنیاد سردار همدانی، سرهنگ احمدوند رئیس بسیج ورزشکاران، مسعود بنوان رئیس و ذوقی احسن دبیر هیئت دو ومیدانی استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های استعدادیابی هیئت دو ومیدانی استان همدان در سفر به روستاهای دوردست در راستای بزرگداشت شهدای استان و برگزاری مراحل مختلف مسابقات لیگ سردار شهید همدانی یک اقدام جهادی و قابل تحسین است.

مشاور عالی فرمانده سپاه استان همدان نیز گفت: میزبانی موفق و بدون حاشیه هیئت دو ومیدانی استان در برگزاری مسابقات دو صحرانوردی بانوان کشور قابل تقدیر است.

سردار مهدی فرجی گفت: از برگزاری مسابقات لیگ سردار شهید همدانی  که منجر به حضور پرشور نونهالان و نوجوانان در سطح استان می‌شود، حمایت می‌کنیم.

دوست‌پرست از اعضای هیئت رئیسه لیگ سردار همدانی نیز در گزارشی، اقدامات هیئت دو ومیدانی استان همدان در راه‌اندازی لیگ سردار همدانی و زنده نگه داشتن نام و یاد این اسوه و فرمانده شهید جبهه مقاومت را ستود و خواستار حمایت همه جانبه نهادها از این اقدام ارزشی و فرهنگی هیئت دو ومیدانی استان شد.

رئیس هیئت دو ومیدانی استان همدان نیز ضمن تشکر از حمایت‌ها و راهنمایی‌های کارگشا و سازنده فرماندهان سپاه در برگزاری لیگ سردار همدانی در گزارشی به نحوه استعدادیابی از ۱۲ هزار نونهال و نوجوان استان در سفر به روستاها و محلات شهری پرداخت.

بنوان تصریح کرد: رویکرد و افق آینده هیئت دو ومیدانی استان در پرورش استعدادهای دو ومیدانی، درصورت آماده شدن امکانات سخت‌افزاری راه‌اندازی آکادمی در آینده نزدیک است که برنامه‌های آن توسط قهرمانان دو ومیدانی و اساتید مبرز دانشگاهی در حال تدوین است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات