خبرهای داغ:
سرهنگ حسینی تأکید کرد

لزوم حضور نواحی و حوزه‌های بسیج در لیگ دو صحرانوردی سردار همدانی

همدان-فرمانده سپاه ناحیه همدان بر حضور نواحی و حوزه‌های بسیج شهری با تشکیل تیم‌های واحد در مراحل بعدی لیگ دو صحرانوردی سردار شهید همدانی تأکید کرد.
کد خبر: ۹۵۷۲۸۹۰
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ سیدجواد حسینی در جلسه مشترکی که با حضور سرهنگ احمدوند مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان، مسعود بنوان رئیس و ذوقی احسن دبیر هیئت دو ومیدانی استان همدان برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های هیئت دو ومیدانی استان در راه اندازی لیگ سردار همدانی اظهار کرد: در مراحل بعدی لیگ دو صحرانوردی سردار شهید همدانی، نواحی و حوزه‌های بسیج شهری با تشکیل تیم‌های واحد حضوری با صلابت و حداکثری داشته باشند.

سرهنگ احمدوند مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان نیز در ادامه به تشریح همکاری‌های هیئت دو و میدانی استان با پایگاه‌های بسیج در سطح استان همدان پرداخت و موفقیت این هیئت در زمینه مسابقات استعدادیابی و برگزاری لیگ سردار همدانی را مرهون یک خرد جمعی و اقدامات جهادی مسئولین هیئت دو ومیدانی استان دانست.

بنوان رییس هیئت دو ومیدانی استان همدان نیز با ارائه گزارشی مبسوط از اقدامات هیئت دو ومیدانی و با تشکر از افتخار حضور فرمانده سپاه ناحیه در هیئت رئیسه لیگ سردار همدانی، سپاه و بسیج را بازوهای اصلی هیئت دو و میدانی استان در اجرای موفق لیگ سردار شهید همدانی دانست و حضور فرماندهان ارشد سپاه و یادگاران دفاع مقدس را مایه مباهات و افتخاری بزرگ عنوان کرد.

در پایان مراسم با اعلام رسمی هیئت دو ومیدانی استان سرهنگ سید جواد حسینی به عنوان عضو هیئت رئیسه لیگ سردار شهید همدانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات