خبرهای داغ:
سرهنگ امیری در گفتگو با بسیج خبر داد

سازماندهی ۳هزار نخبه بسیجی در کارگروه‌های مجمع بسیج استان همدان

همدان-مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: در سطح استان همدان قریب به ۳هزار نخبه بسیجی در کارگروه‌های مجمع بسیج سازماندهی شده‌اند.
کد خبر: ۹۵۷۱۶۹۰
|
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱

سرهنگ احد امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه امروز دوازدهمین اجلاس مجمع بسیجیان استان همدان با حضور فرهیختگان، اندیشمندان، نخبگان و روسای دستگاه‌های اجرایی در حوزه کنشگری فعال برگزار شد، اظهار کرد: قریب به ۴۵ طرح به دبیرخانه مجمع ارائه شد.

وی با بیان اینکه در داوری اولیه ۱۸ طرح پذیرفته شد، افزود: ۶ طرح در مجمع ارائه شد که بخشی از طرح‌ها به مرحله اجرا رفته‌اند و برخی دیگر تا پایان سال عملیاتی و اجرایی می‌شود.

مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر اینکه هدف‌گذاری ما بر این موضوع است که بتوانیم تا اجلاس بعدی تمام طرح‌هایی که به عنوان راهکار به تصمیم‌سازان و هیئت اجرایی تقدیم کرده‌ایم عملیاتی شود، گفت: عملیاتی شدن این طرح‌ها هدیه‌ای از سوی بسیج به مردم است.

وی با بیان اینکه در سطح استان همدان قریب به ۳هزار نخبه بسیجی در کارگروه‌های مجمع بسیج سازماندهی شده‌اند، افزود: بانک اطلاعات جامع داریم که هر یک از نخبه‌ها در کارگروه‌های مختلف شش‌گانه مجمع ایفای نقش می‌کنند و به صورت میدانی و گمنام مسئولیت‌هایی دارند و برخی مسئولیت دولتی ندارن دو به دلیل احساس مسئولیت و تکلیف فعالیت دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات