خبرهای داغ:
سهرابی خبر داد

نصب تابلو و عکس شهدای رسانه نهاوند در بلوار خبرنگار این شهر

همدان-مسئول بسیج رسانه شهرستان نهاوند از نصب تابلو و عکس شهدای رسانه نهاوند در بلوار خبرنگار شهر نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۶۵۴۶
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱

علی سهرابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار کرد: به مناسبت آغاز سال جدید و تجلیل از شهدای رسانه شهرستان نهاوند با پیگیری‌های انجام شده و رایزنی با شهرداری و کمک بنیاد شهید و امور ایثارگران تابلو و عکس شهدای رسانه نهاوند در بلوار خبرنگار نصب شد.

وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاوند پس از دریافت عکس شهدای رسانه از بسیج رسانه و جانمایی محل نصب تابلو از طرف شهرداری تابلو و عکس شهدا را طراحی و با هزینه بنیاد شهید در محل بلوار خبرنگار نصب کرد.

مسئول بسیج رسانه شهرستان نهاوند بیان کرد: عکس و تابلو شهدای رسانه و خبرنگار شهرستان نهاوند شهیدان «الله مراد نادری» و «رضا سوری» به منظور شناخت و تجلیل مردم شهرستان نهاوند از اهالی رسانه و خبر در بلوار خبرنگار در شهرک شهید حیدری  نهاوند در آستانه سال جدید به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهرداری و بسیج رسانه شهرستان نهاوند طراحی و نصب شد.

وی افزود: شهید «نادری» از شهدای سازمان صداوسیما است که در ۱۵ مردادماه ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی قصر شیرین به شهادت رسید و شهید «سوری» از شهدای روابط عمومی ارتش است که در سال ۱۵ آذر ماه ۱۳۸۴ در سانحه هواپیمایی خبرنگاران در تهران به شهادت رسید؛ این دو شهید گرانقدر از شهدای رسانه و خبرنگار شهرستان نهاوند هستند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات