دوری از معنویات موجب قساوت قلب می‌شود

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: دوری از معنویات و آنچه موجب تقرب به دین می‌شود موجب قساوت قلب می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۶۵۷۶
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام علی درویشی  امروز در آئین تکریم و معارفه جانشین فرمانده سپاه لرستان با اشاره به روایتی که در مورد روز‌های پایانی ماه شعبان وجود دارد، اظهار داشت: در این روایت آمده است در این روز‌ها زیاد استغفار کنید، زیاد قرآن را تلاوت کنید، خواندن اذان، ادای امانت،   توبه گناهان به درگاه خداوند، بیرون کردن کینه از دل،   دست کشین از گناه و تقوا داشتن و درخواست بخشش و آمرزش در این روز‌ها از جمله کار‌هایی است که باید انجام شود.

وی افزود: برای ماه مبارک رمضان برنامه داشته باشید که قرآن را تلاوت کنید که اگر برنامه نداشته باشید بدانید که توفیق خدا از شما سلب شده چرا که ماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن است پس در این ماه تلاش کنید خانه‌های شما با تلاوت قرآن و اذان گفتن مورد برکت قرار گیرد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: دوری از معنویات و آنچه موجب تقرب به دین می‌شود موجب قساوت قلب، کم شدن نورانیت دل و موجب روی آوردن گناهان به ما می‌شود.

وی عنوان کرد: از گناهانتان به درگاه خدا توبه خالصانه داشته باشید  و هر امانتی به گردن دارید ادا کنید، بزرگترین امانت‌های انسان مسئولیتی است که به دوش دارد، کسی که لباس پاسداری می‌پوشد یعنی امانت شهدا و نظام جمهوری اسلامی را بر دوش دارد چرا که حقیقت پاسداری از شهدا به ما رسیده پس باید بار این امانت را بر دوش بکشیم.

حجت الاسلام درویشی با بیان اینکه در این ماه‌ها  تمام کینه‌هایی که در دل دارید بیرون کنید، عنوان کرد: مگر می‌شود در دلی که کینه وجود دارد نور خدا تابیده شود همچنین از گناهان خود دست بکشید و تقوای خدا پیشه کنید و در آشکار و پنهان بر خدا توکل کنید.

وی خاطر نشان کرد: در یک ماه اخیر تقریباً تمام رسانه‌های ضد انقلاب فعالیت خود را مستقیم و غیر مستقیم بر روی دلسرد کردن مردم صرفاً برای انتخابات متمرکز کرده بودند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه انتخابات خوبی در استان برگزار شد خاطر نشان کرد: خوشبختانه تلاش دشمن برای پایین آوردن میزان مشارکت ابتر ماند و  مشارکت نسبتا خوبی در این زمینه داشتیم.

ارسال نظرات