فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی خراسان رضوی از خریداری یک باب منزل مسکونی توسط جهادگران این یگان برای مادر شهیدان حمید رضا و محمدرضا "مختارزاده" در آستانه سال جدید خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۶۸۱۵
|
۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴

لبخند رضایت مادر شهیدان مختارزاده از خانه‌دار شدن در آستانه سال جدید

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، سرهنگ پاسدار حسین باقرزاده در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به خرید یک باب منزل مسکونی برای مادر شهیدان حمید رضا و محمدرضا "مختارزاده" اظهارکرد: در سرکشی متوالی از خانواده شهید با مشاهده شرایط نامناسب خانه استیجاری و با مساحت ۵۰ متر، درصد برآمدیم که مشکلات این مادر بزرگوار شهید را برطرف نماییم.

وی، افزود: پس از پیگیری‌های انجام شده به لطف الهی و تلاش‌های تیم جهادی یگان توانستیم یک باب منزل ویلایی بالغ بر ۲ میلیاد تومان در محدوده فرودگاه برای ایشان تهیه گردد.

فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی مشهد، گفت: همچنین در این دیدارها با مشاهده مشکل شنوایی این مادر شهید و به همت خواهران جهادگر یگان این مادر بزرگوار به مراکز درمانی جهت شنوایی سنجی اعزام و زیر نظر پزشک مراحل درمان و قالب‌گیری و تهیه سمعک انجام پذیرفت که در نهایت با مبلغ ۲۵ میلیون تومان مشکل کم شنوایی ایشان نیز برطرف گردید.

باقرزاده، تصریح کرد: خانواده شهدا چراغ‌های بیدارباش جامع هستند تا دچار غفلت و دنیازدگی نشویم. حفظ حرمت خون شهدا با احترام به راه انتخابی آنان و توجه به خانواده شهدا میسر است و اکنون با رفع پاره‌ای از مشکلات و سختی‌های این خانواده شهید لبخند رضایت این مادر دیدنی‌تر است.

گفتنی است؛ شهید مجیدرضا در۲۳ سالگی در عملیات والفجر ۱ و شهید حمیدرضا مختارزاده درسن ۲۲ سالگی در کربلای ۵ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها