خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار مهدی اصحابی گفت: باید با اتحاد، همدلی، احساس مسئولیت و بصیرت مقدمات پیشرفت بیش از پیش کشور به خصوص در حوزه اقتصادی را فراهم کنیم.
کد خبر: ۹۵۸۷۰۱۶
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳

دوران سربازی، دوران طلایی زندگی یک انسان است/نامگذاری سال، از سوی رهبر معظم انقلاب رمز موفقیت کشور است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار مهدی اصحابی فرمانده سپاه شهرستان کردکوی به مناسبت سال جدید عید نوروز با حضور در آسایشگاه سربازان این عید را به آنان تبریک گفت.

اصحابی از دوران سربازی ، به دوران طلایی یاد کرد و بر سلامت در انجام وظیفه و حفظ ارزش‌های انقلابی و نظامی تاکید و خاطر نشان کرد: در حالی که این روزها مردم ایران سال جدید و ماه مبارک رمضان را در کانون گرم خانواده های خود سپری می کنند ، امروز بخش مهمی از امنیت به خاطر حضور شما جوانان در خدمت سربازی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه جوانان ایران اسلامی، رسالت دفاع از مرز‌های ایران اسلامی را نسل به نسل پشت سر گذاشتند ، گفت: این پاسداری از میهن اسلامی از دفاع مقدس شروع و تا امروز ادامه داشته و در آینده هم ادامه خواهد داشت و دفاع از میهن فقط مربوط به ایران نیست و در تمام کشورها ، نیروهایی هستند که تامین امنیت و آرامش مردم بر عهده دارند.

فرمانده سپاه کردکوی با اشاره به نامگذاری امسال تحت عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی مقام معظم رهبری ، افزود : این نامگذاری ها که با تدابیر ایشان صورت می گیرد، رمز موفقیت کشور بوده و باید با اتحاد، همدلی، احساس مسئولیت و بصیرت مقدمات پیشرفت بیش از پیش کشور به خصوص در حوزه اقتصادی را فراهم کنیم.

اصحابی در پایان خطاب به سربازان حاضر در جلسه گفت: توصیه من به شما سربازان این است که در این روز و آغاز سال جدید خدا را در همه کار‌ها در نظر بگیرید که همین امر باعث می‌شود همواره در طول زندگی موفق و پیروز باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها