خبرهای داغ:
با آغاز ماه مبارک رمضان و درآستانه عید نوروز ۵۶۰ بسته معیشتی به ارزش بیش از دو میلیارد و هفتصد میلیون ریال بین خانواده‌های تحت حمایت قرارگاه جهادی شهید اسلامی‌نسب شیراز توزیع گردید.
کد خبر: ۹۵۸۷۲۳۸
|
۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، عباس نوروزی مسئول قرارگاه جهادی شهید اسلامی‌نسب شیراز گفت: بسته های معیشتی که شامل برنج، روغن، رب و ماکارونی می‌باشد به همت خیرین نیک اندیش و همیشه همراه تهیه و توسط گروه‌های جهادی قرارگاه شهید اسلامی‌نسب طی سه مرحله در منطقه بلوار نصر شرقی توزیع گردید.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان و سال جدید، تلاش بر تحت پوشش قراردادن حداکثری خانواده‌های تحت حمایت این قرارگاه جهادی نسبت به خدمات مختلف است، افزود: پایش سال‌های اخیر قرارگاه جهادی نشان می‌دهد که با اجرای برنامه‌های حمایتی و کمک معیشتی و مداخلاتی که در جهت بهبود تغذیه و تامین امنیت غذایی نیازمندان صورت گرفته است، ارتقای سطح سلامت این طیف از هموطنان پیشرفت قابل قبولی داشته است که این موضوع به نوبه خود یکی از اهداف مهم گروه‌های جهادی و قرارگاه جهادی شهید اسلامی‌نسب شیراز، یعنی تأمین سلامت و کرامت انسان‌ها است.

نوروزی در پایان تصریح کرد: قرارگاه جهادی شهید اسلامی‌نسب مستقر در بلوار نصر شرقی شیراز متشکل از ۱۵ گروه جهادی فعال، آماده همکاری با خیرین بزرگوار و سایر دستگاه‌ها و نهادهای خدمات رسان، در عرصه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، بهداشت و درمان، کمک‌های مومنانه و... می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها