خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار محمود علیخانی گفت: مردم همراه با مسئولان برای تحقق شعار سال همراهی کنند همان‌گونه که مردم محور اصلی در شکل‌گیری، پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی هستند جهش تولید نیز مشارکت مردم را می‌طلبد.
کد خبر: ۹۵۸۷۲۵۰
|
۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹

چشم‌اندازی روشن برای تحقق شعار سال/ «مشارکت مردم»، کلید تحقق اهداف اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛انتخاب شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» توسط مقام عظمای ولایت گویای آن است که این حکیم فرزانه با درایت و هوشمندی به مولفه‌های توسعه توجه دارند.

با تحقق شعار سال 1403 و مشارکت مردم، قطعا شاهد جهش عظیمی در اقتصاد ایران خواهیم بود تجربه ثابت کرده است که اقتصاد توسعه یافته محصول هم‌افزایی دولت و ملت است و هیچ دولتی بدون مشارکت مردم فرصت تبدیل شدن به یک قدرت اقتصادی برتر را ندارد.

جهش تولید برای دومین باری است که مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد سال به آن اشاره داشتند با این تفاوت که اینبار پای مردم برای تحقق قدرت اقتصادی به میان آورده شده است.

بنگاه‌های کوچک و زودبازده از بخش‌های بسیار مهمی است که فعالسازی و حمایت از آنها باید در دستور کار مسئولان قرار بگیرد چراکه نگاه ویژه به این بخش می‌تواند اتفاقات بزرگی در عرصه تولید را رقم بزند.

فرمانده سپاه گرگان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج گفت: سال گذشته 90 کارگاه خرد خانگی و بنگاه زودبازده خانگی را تاسیس کردیم و بنا داریم با توجه به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» به عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شد امسال این عدد را با راندمان بالاتری در سطح شهرستان گرگان محقق کنیم.

علیخانی بر لزوم مشارکت مردم در تحقق شعار سال تاکید کرد و افزود: مردم همراه با مسئولان برای تحقق شعار سال همراهی کنند همان‌گونه که مردم محور اصلی در شکل‌گیری، پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی هستند جهش تولید نیز مشارکت مردم را می‌طلبد.

وی از فعالیت 200 گروه جهادی در شهرستان گرگان خبر داد و گفت: گروه‌های جهادی همواره نشان دادند که در صف اول تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» قرار دارند و قریب به 200 گروه جهادی در عرصه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، تبیینی و.. در حال خدمت‌رسانی هستند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان از فعالیت 50 الی 70 گروه جهادی به صورت ویژه در ایام نوروز و رمضان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه سه خانه محروم در گرگان مرمت و تعمیر شدند، افزود: در ایام نوروز سه خانه محروم و یک سرویس بهداشتی و حمام را مرمت و تعمیر کردیم و همچنین نقاشی یک مدرسه در ایام مبارک رمضان در دست اقدام است.

خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها