مصیب حیدری، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج در راستای مساعدت و توانمندسازی خانواده های ایتام اطلاعیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۸۷۳۷۲
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات و تسلیت لیالی قدر و تقدیر وتشکر از همه خیرین و نیکوکارانی که نسبت به ایتام عنایت داشتند وکفالت یک یا چند یتیم را عهده دار و ماهیانه مبلغی از ۳۰ تا ۱۰۰هزار تومان به حساب آنان واریز کردند به اطلاع میرساند : کمیته امداد منطقه یک از ابتدای سال تاکنون با مساعدت شما بزرگواران تعداد 110 حامی به حامیان خود اضافه کرد و ان شا ءالله سایر عزیزانی که قصد کفالت از ایتام و محسنین را دارند میتوانند با ارسال مشخصات ذیل کفالت یک یا چند یتیم را عهده دار شوند.

نام و نام خانوادگی کد ملی، تاریخ تولد بر اساس روز ،ماه و سال خود و همچنین آدرس،و شماره همراه خود و مبلغ پیشنهادی ماهیانه به یک یا چند یتیم با ارسال پیامک ،نرم افزارهای،سروش،ایتا و بله بر روی شماره همراه 09171451619 اینجانب نسبت به ثبت نام برای حمایت از ایتام و محسنین اقدام نمایند. یقینا این مساعدت خیر دنیا و اخرت برای شما وبهترین باقیات وصالحات است.

از همه مخاطبین بزرگواری که این پیام برایشان ارسال میشود تقاضا مندیم در حد امکان برای دوستان وبستگان خود به اشتراک بگذارند تا ما اخرین نفر نباشیم و با گسترش فرهنگ حامی یابی قدمی برای ایتام محروم از نعمت پدر ویا مادر برداریم. ان شاءالله قلب امام عصر (عج) از این حرکت خیرخواهانه ماراضی و خشنود گردد.

در حال حاضر تعداد ۹۰۸ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت اداره منطقه یک یاسوج میباشند که در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۵۳۵ حامی از آنان حمایت میکردند ومبلغی بالغ بر ۳ میلیاردو۷۵۲ میلیون تومان توسط حامیان به حسابشان واریز شد.

ارسال نظرات