خبرهای داغ:
یونسی خبر داد

بازدید از ۱۳۵۴ واحد صنفی در همدان و تشکیل ۱۹۳ پرونده تخلف

همدان-مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به برگزاری طرح گشت بازرسی گفت: تاکنون از یک هزار و ۳۵۴ واحد صنفی بازدید و ۱۹۳ پرونده تخلف تشکیل شده است.
کد خبر: ۹۵۸۷۶۳۸
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مرضیه یونسی با بیان اینکه فعالیت قرارگاه نظارتی تعزیرات حکومتی استان همدان ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفند ماه آغاز شده است، اظهار کرد: فعالیت این قرارگاه تا ۲۱ فروردین ماه با قوت و منطبق بر مطالبه‌گری و حضور میدانی موثر در بازار ادامه دارد.

وی افزود: از ابتدای طرح گشت بازرسی تاکنون با تشکیل ۱۵۷ تیم بازرسی مشترک، از یک هزار و ۳۵۴ واحد صنفی بازدید و ۱۹۳ پرونده تخلف تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به برگزاری گشت مشترک ویژه با حضور دادستان مرکز استان و سایر مدیران با تمرکز بر مراکز گردشگری و تفریحی ادامه داد: در تداوم اجرای دستورات ریاست سازمان تعزیرات حکومتی کشور و با توجه به طرح ابتکاری تعزیرات حکومتی همدان مبنی بر برگزاری گشت مشترک با حضور مدیران ارشد، روز یکشنبه پنجم فروردین به مدت پنج ساعت و با حضور دادستان مرکز استان و سایر مدیران اجرایی استان از واحدهای صنفی مناطق گردشگری و سیاحتی و تفریحی گنجنامه، عباس آباد و میدان باباطاهر بازرسی میدانی به عمل آمد.

وی افزود: در نتیجه این گشت مشترک تعداد هفت فقره پرونده تخلف تحت عناوین گرانفروشی، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، عدم درج قیمت، عرضه خارج از شبکه، عدم ارائه فاکتور خرید و عرضه کالای قاچاق تشکیل و برای سه واحد صنفی به دلیل شدت تخلفات از سوی دادستانی اخطار پلمب صادر شد.

یونسی ضمن قدردانی از واحدهای صنفی و مراکز تولیدی و توزیعی که حقوق مصرف کنندگان را رعایت می‌کنند، اظهار کرد: از آحاد مردم انتظار می‌رود با حساسیت ویژه، تخلفات حوزه اصناف و بازار را به دستگاه‌های متولی گزارش کنند تا بر مبنای اصل سرعت در رسیدگی‌های تعزیرات حکومتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن با متخلفین به صورت قاطعانه و بازدارنده برخورد شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات