خبرهای داغ:

اجرای طرح امنیت محله محور پلیس در شهرهای لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از اجرای طرح امنیت محله محور پلیس در شهرهای مختلف این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۷۷۸۹
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار یحیی الهی امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت محله محور در سطح استان لرستان مأموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۳۳ سارق و یک مال‌خر و کشف شش دستگاه خودرو و موتورسیکلت و مقادیری اقلام مسروقه شدند.

 

وی افزود: مأموران در همین راستا موفق به کشف ۸۷ قبضه انواع سلاح شامل ۵۱ قبضه سلاح شکاری و ۳۶ قبضه سلاح جنگی و کشف ۷۳۶ عدد انواع فشنگ و دستگیری ۳۳ نفر دراین‌رابطه شدند.

 

فرمانده انتظامی لرستان، گفت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر و سوداگران مرگ، مأموران موفق به کشف ۶۳۸ کیلو ۵۶۱ گرم انواع مخدر و ۱۳ هزار و ۶۵۶ عدد قرص متادون و دستگیری و جمع‌آوری ۱۹۳ قاچاقچی، خرده‌فروش و معتاد متجاهر شدند.

 

سردار الهی با بیان اینکه مأموران در حوزه مبارزه با قاچاق کالا موفق به توقیف ۱۲ دستگاه خودرو سنگین و شوتی و کشف بیش از ۱۲ هزار ۴۵۳ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۲۳ میلیارد ریال شدند، تصریح کرد: ۱۲ قاچاقچی دراین‌رابطه دستگیر شده است.

 

وی با اشاره به دستگیری شش نفر اراذل‌واوباش در سطح استان و توقیف ۴۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت هنجارشکن و متخلف، تصریح کرد: طرح‌های امنیت محله محور پلیس با همکاری خوب مردم و حمایت دستگاه قضائی با جدیت و قاطعیت ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار