فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اشتهارد گفت: همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) هزار و صد بسته معیشتی، با هم افزایی و مشارکت گروه‌های جهادی، خیرین و مردم این شهرستان تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۸۷۸۴۳
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار حمید صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشتهارد گفت: همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام، هزار و صد بسته معیشتی، با همت، هم افزایی و مشارکت گروه‌های جهادی، خیرین و مردم نوع دوست شهرستان اشتهارد تهیه و در بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان توزیع شد.

وی ادامه داد: این مرحله از رزمایش کمک مومنانه شهرستان اشتهارد، همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع)، در نیمه ماه رمضان اجرا و در این مرحله، سبد غذایی بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اشتهارد افزود: این بسته‌ها به همت، هم افزایی و مشارکت گروه‌های جهادی، خیرین و نیکوکاران تهیه شده و دارای ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال است و با تلاش و همت بسیجیان پایگاه‌ها و مساجد محل در اختیار خانواده‌های کم برخوردار و محروم، قرار می‌گیرد.

صادقی در پایان با ابیان اینکه هدف از توزیع بسته‌های معیشتی در ایام میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام این بود که مردم نیازمند و محروم هم از برکات کرامات این امام عزیز بهره‌مند شده و طعم خدمت را بچشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها