به مناسبت ماه مبارک رمضان، محفل جزخوانی قرآن کریم در روز شانزدهم ماه مبارک باحضور فرمانده و بانوان بسیجی پایگاه‌مقاومت‌نجمه سلام الله علیها در شهر چلیچه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۸۰۵۳
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در شانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان محفل جزخوانی قران کریم در پایگاه حضرت نجمه سلام الله علیها برگزار گردید.

فرمانده پایگاه در این مراسم گفت: از ویژگی‎های ماه مبارک رمضان، کیمیاگری این ماه است. در این ماه، افزون بر آنکه ثواب عبادت ها چند برابر به روزه‎دار باز می‎گردد، اعمال عادی و روزمره شخص روزه‎دار، رنگ عبادت می گیرد.

وی افزود:ماه رمضان بهترین فرصت برای خودسازی و دوری ازگناه و روی آوردن به درگاه احدیت می باشد. در ماه رمضان خداوند بزرگ گناهان افراد را می بخشد و درهای رحمت را به روی بندگان مخلص خود باز می کند، باشد که انشاءالله خداوند ما را مورد رحمت و بخشش خود قرار دهد و فرج صاحب عصر حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه را نزدیک بفرماید.

فرمانده پایگاه مقاومت نجمه، در پایان بیان داشت:قرآن نور چشم و روشنایی قلب است و بهره گیری از قرآن راه سعادتمندی برای تمام بشریت است و ما هر چه داریم از قرآن است.

ارسال نظرات