خبرهای داغ:
رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش‌های همگانی استان فارس از اهدای ۳۷۰ واحد خونی پویش نذر خون تا ۱۵ ماه مبارک خبر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۸۱۲۰
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محمدرضا جعفری رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس از اهدای ۳۷۰ واحد خونی پویش نذر خون تا ۱۵ ماه مبارک خبر خبرداد و گفت: ماه رمضان ، ماه مهمانی خدا و فرصتی برای ترویج فرهنگ اهدای خون و تعمیق فرهنگ نوع‌دوستی و سالم زیستن است .
وی افزود: پویش نذرخون همگانی در راستای اعلان سازمان انتقال خون مبنی بر کاهش ذخایر خونی استان برگزار شد و کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس در قالب پویش مردمی نذر خون همگانی و مسئولیت اجتماعی با حضور گسترده مربیان، مسئولین کمیته‌ها، روسای شهرستان‌ها و ورزشکاران هیات‌های ورزش همگانی استان فارس بصورت جهادی در پایگاه های انتقال خون حضور یافتند.
جعفری گفت: با توجه به هماهنگی و فراخوان کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش‌های همگانی استان فارس، جمع کثیری از ورزشکاران هیات ورزش‌های همگانی استان در سراسر فارس در مراکز انتقال خون حاضر شدند و خون خود را برای اهدا به مردم نیازمند تقدیم کردند.
وی افزود: اهدای خون امری خدا پسندانه است که هم استانی‌های عزیز برای رضای خداوند شیره وجودی خود را نذر می‌کنند و به بیماران نیازمند یاری می‌رسانند و هر فردی که یک واحد خون اهدا می‌کند در واقع در نجات جان سه نفر سهیم است.
او با قدردانی از همه ورزشکاران هیات ورزش‌های همگانی در سراسر استان پهناور فارس و سومین حرم اهل بیت(ع) که در این فراخوان شرکت نمودند، از همه هم استانی‌های عزیز درخواست کرد تا در این امر مهم و خدا پسندانه مشارکت کنند.
جعفری افزود: در سال ۱۴۰۳ با برنامه ریزی های انجام شده در بحث مسئولیت اجتماعی بنا بر مشارکت جهادی خانواده بزرگ همگانی فارس در مباحث فرهنگی و امید آفرینی در جامعه است .
به گفته وی، تکریم خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و اجرای حداقل ۳۰ پویش اجتماعی در کنار برگزاری برنامه های ورزشی و عمومی ، دوره های آموزشی و مسابقات استانی و کشوری بخشی از برنامه های هیات ورزش های همگانی استان فارس در سال ۱۴۰۳ خواهد بود و مشارکت اجتماعی مردم در برنامه ها باعث ایجاد نشاط اجتماعی و امید آفرینی در جامعه خواهد شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها