معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی و جانشین قرارگاه طلایه‌داران ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی گفت: با اجرای طرح مهربانی حرم رضوی بالغ بر ۱۲۰ هزار زائر از غرفه‌های مهرانه در اطراف حرم مطهر میزبان در ایام نوروز بازدید کردند.
کد خبر: ۹۵۸۸۲۸۹
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، محسن ملی اعلام کرد: باتوجه‌به تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن در ابتکاری خلاقانه برای استقبال از زائران نوروزی که مشهدالرضا و زیارت حرم رضوی را در برنامه سفر خود گنجانده بودند، غرفه‌های مهرانه و طرح مهربانی باهدف تکریم زائران در اطراف حرم اجرا شد.

وی با اشاره به فعالیت غرفه‌های مهرانه در اطراف حرم رضوی افزود: ۸ غرفه مهرانه در ۸ نقطه اطراف حرم رضوی شامل چهار ورودی اصلی با موضوعات مشاوره خانواده و ازدواج، کودک و نوجوان، پاسخ به شبهات، انس با قرآن، روایتگری و کتاب‌خوانی، اجرای سرود زنده باهدف استقبال و تکریم زائران امام رضا (ع) با حضور ۴۰۰ طلایه‌دار معروف به‌صورت روزانه از ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا ۱۰ فروردین‌ماه امسال فعالیت داشتند.

ملی بیان کرد: همچنین در اجرای طرح مهربانی اطراف حرم رضوی ۱۵۰۰ نفر به‌صورت روزانه در دو نوبت صبح و عصر از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۲۰ فروردین‌ماه امسال فعالیت دارند و به زائران حرم رضوی خدمات ارائه می‌کنند.

طرح مهربانی و غرفه‌های مهرانه امسال برای اولین‌بار باهمت ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی و مشارکت آستان قدس رضوی، خیران و نیروهای مردمی باهدف تکریم زائران علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام در اطراف حرم رضوی با استقبال پرشور زائران اجرا شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها