خبرهای داغ:
پورسینا خبر داد

تمهیدات سازمان آتش‌نشانی همدان برای تأمین ایمنی شهروندان در شب‌های قدر

همدان-رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان از تمهیدات سازمان آتش‌نشانی همدان برای تأمین ایمنی شهروندان در شب‌های قدر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۸۷۰۶
|
۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴

سید صادق پورسینا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به تمهیدات سازمان آتش‌نشانی برای لیالی قدر اظهار کرد: این سازمان علاوه بر آماده‌باش کامل ۱۰ ایستگاه‌ عملیاتی ،خودروهای خود را در نقاط شلوغ شهر مستقر می‌کند.

وی بیان کرد: این استقرارها با استفاده از چندین دستگاه خودروی سنگین  از ساعاتی قبل از آغاز مراسمات شب قدر در مساجد و هیئات مذهبی و اماکن پر رفت‌وآمد شهر تا پایان مراسمات مستقر هستند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان تصریح کرد: کلیه مدیران ارشد عملیاتی سازمان آتش‌نشانی نیز ضمن گشت‌ زنی و بازدید از محل استقرار آتش‌نشانان، وضعیت ایمنی شهروندان را رصد خواهند کرد.

وی از مسئولان اماکن مذهبی خواست با نظارت دقیق بر ایمنی مردم و توجه داشتن به راه‌های خروج اضطراری و نصب خاموش‌کننده‌های دستی، از بروز حوادث جلوگیری کنند.

پورسینا خاطرنشان کرد: در صورت بروز حادثه، ضمن حفظ خونسردی با سامانه ۱۲۵ تماس بگیرند یا موارد را به نیروهای مستقر در سطح شهر اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار