خبرهای داغ:
استاد حوزه علمیه، خطاب به مسئولان کشور گفت: امیرالمومنین علی علیه السلام، چراغ هدایت مسئولان است، بنابراین باید مجدانه برای این مردم زحمت کشید.
کد خبر: ۹۵۸۸۷۱۳
|
۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مراسم احیای شب قدر و شب شهادت امام علی‌ علیه‌السلام با حضور مردم و مسئولان در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد.


حجت الاسلام امانت چی استاد حوزه علمیه در این مراسم گفت: در قربت اهل بیت علیهم السلام همین بس که حضرت فاطمه (س) پا به میدان دفاع از ولایت گذاشت.

حجت الاسلام امانت چی با تأکید بر اینکه حضرت علی(ع) دارای فضایل بسیاری است،گفت: دوستان آن حضرت به خاطر ترس و دشمنان به دلیل حسادت از بیان این ویژگی‌ها خوداری کرده اند.

وی به فراز‌های از خطبه فدک حضرت فاطمه (س) اشاره و تصریح کرد: برای فرزندان خود باید فضایل حضرت علی (ع) را بیان کنیم و مواظب فضای مجازی باشیم، زیرا که دشمن با انتشار اخبار کذب قصد ایجاد تفرقه و جدایی در امت اسلامی را دارد.

استاد حوزه با بیان اینکه زمانی که در جنگ احد انتشار یک خبر کذب سبب فرار همه از اطراف پیامبر (ص) شد، حضرت علی (ع) به تنهایی برای دفاع از پیامبر (ص) اقدام کرد، اظهار داشت: خداوند بر اساس عدل، علی (ع) را در خانه خود جای داد و آن حضرت در کعبه متولد شد.

حجت الاسلام امانت چی خطاب به مسئولان کشور گفت: امیرالمومنین علیه السلام، چراغ هدایت مسئولان است لذا باید مجدانه برای این مردم زحمت بکشید، زیرا فرصت‌ها مانند ابر زود می‌گذرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها