بیانیه سازمان بسیج ورزشکاران در محکومیت حمله تروریستی به کنسولگری ایران در سوریه

سازمان بسیج ورزشکاران با صدور بیانیه ای حمله ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی به مکان دیپلماتیک ایران و به شهادت رسیدن سردار سرافراز اسلام محمدرضا زاهدی و جمعی از همراهان را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۵۸۸۸۸۷
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران، سازمان بسیج ورزشکاران با صدور بیانیه ای حمله ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی به مکان دیپلماتیک ایران و به شهادت رسیدن سردار سرافراز اسلام محمدرضا زاهدی و جمعی از همراهان را محکوم کرد.

در این پیام آمده است:

بیانیه سازمان بسیج ورزشکاران در محکومیت حمله تروریستی به کنسولگری ایران

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

رژیم سفاک و غاصب صهیونیستی بار دیگر خوی وحشیانه و ضدبشری خود را نشان داد و با حمله به مکان دیپلماتیک کنسولگری ایران در سوریه تمام قوانین و معاهدات بین المللی را نقض کرد.

در این حمله تروریستی سردار مخلص و سرافراز اسلام محمدرضا زاهدی و جمعی از پاکبازان جان بر کف او به مقام رفیع شهادت نائل آمدند و واقعا اگر جز سرنوشت شهادت برای آنان رقم می خورد جای تعجب و تاسف داشت.

شهید سردار زاهدی عمر را خود را در دفاع از میهن و مظلومان عالم سپری کرده بود و در نهایت نیز به آرزوی دیرینه خود رسید و به یاران شهیدش پیوست.

رژیم صهیونیستی به خیال خود در حال تیشه زدن به ریشه جمهوری اسلامی ایران است اما وقتی می بیند پس از این ترورهای بی شرمانه موجی از معنویت و آزادی‌خواهی در میان مردم شریف و غیور ایران شکل می‌گیرد عصبانی تر از قبل می شود.

به برکت خون همین شهدای گرانقدر اسلامی و پس از جنایاتی که در غزه به وقوع پیوست، حالا رژیم صهیونیستی در انظار و افکار عمومی جهان منزوی تز از همیشه گشته و به یک غده سرطانی در جامعه بین الملل تبدیل گشته است.

بدیهی است انتقام کوبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی بر سر این رژیم فرود خواهد آمد و دیری نیست که وعده حق به وقوع بپیوندد و انشاالله در قدس نماز برپا خواهیم کرد.

سازمان بسیج ورزشکاران ضمن محکومیت ترور ناجوانمردانه و بیشرمانه شهید سردار زاهدی و همراهان عزیز او، به مقام معظم رهبری، خانواده این شهدای گرانقدر و تمامی مردم شریف ایران تبریک و تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر جمیل درخواست می کنیم.»

ارسال نظرات
آخرین اخبار