خبرهای داغ:
در بیانیه ی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه که به مناسبت روز جهانی قدس صادر شده آمده است: الهام بخش حرکت جهانی روز قدس امسال، کودکانِ شهید غزه‌ هستند.
کد خبر: ۹۵۸۸۹۸۱
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی، مردم شریف و شهیدپرور استان کرمانشاه را به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت نمود.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله القاسم الجبارین

روز جهانی قدس، تبلور بیداری جهان اسلام در برابر دشمنان ستمگر و روز استقامت و مبارزه مستضعفین در برابر مستکبران عالم و در رأس آن آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی است.

روزی که به نمادی از مظلومیت و تظلم ملتِ در حصر فلسطین در برابر جنایات رژیم غاصبی تبدیل‌شده که در طول تاریخ سیاهِ حیاتِ خود، دست به انواع قتل‌عام‌ها، نسل‌کشی‌ها و خباثت ها علیه بشریت در سراسر جهان و به خصوص اراضی مقدس اشغال‌ شده مسلمانان زده است.

امسال روز قدس رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است. الهام بخش حرکت جهانی روز قدس امسال کودکانِ شهید غزه‌ هستند. مادران و پدران آواره، ولی سترگ غزه در میدان حاضرند، مجاهدان حماس و جهاد اسلامی می‌رزمند و حزب الله لبنان و مقاومت عراق لرزه بر اندام صهیونیست‌ها می‌اندازند، یمن مردانه می‌غرد و سد راه صهیونیست‌ها می‌شود و سوریه همچنان استوار ایستاده است.

فریاد مظلومیت ملت فلسطین و حقیقت آنچه در سرزمین فلسطین به وقوع می‌پیوندد، در روز قدس امسال بیش از هر زمان دیگری از زبان و دهان صدها میلیون انسان عدالت طلب و آزادیخواه در سراسر جهان بلند خواهد شد و رهایی فلسطین را نه تنها به عنوان مسئله اول جهان اسلام، بلکه به عنوان بارزترین مصداق نقض فاحش حقوق بشر و قوانین و مقررات بین‌المللی مطالبه خواهند کرد.

امروز قدس این قبله گاه اول مسلمانان جهان بیش از هر زمانی چشم به حمایت و پشتیبانی امت اسلام دوخته است تا با برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس در اقصی نقاط جهان ضمن نمود وحدت اسلامی، نفرت و انزجار خود را از جنایات ضدبشری رژیم جانی و فانی صهیونیستی به نمایش بگذارد.

سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ضمن تکریم مقام شامخ شهدای انتفاضه فلسطین و نقش آفرینی‌های سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهدان جبهه مقاومت اسلامی، از اقشار مختلف ملت ایران و نیز ملل حق طلب، عدالت خواه و ظلم ستیز جهان برای شرکت پرشور و گسترده در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورده و اعلام می‌کند همواره با تبعیت از اندیشه‌ها و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، پای آرمان‌های انقلاب که در اولویت آن دفاع از مظلومین و مستضعفین جهان و مقاومت در برابر ظالمان است، مقتدرانه ایستاده‌است.»

 

ارسال نظرات