برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در ۴۰ شهر استان بوشهر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در ۴۰ شهر و بیش از ۲۰۰ روستای استان خبر داد و گفت: این مراسم ساعت ۱۰ صبح در مرکز استان از مسجد توحید بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۹۰۴۲
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی در گفت‌وگویی با جمعی از خبرنگاران با محکوم کردن جنایت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق اظهار داشت: جنایت وحشیانه رژیم جعلی و کودک‌کشان صهیونیستی نشان از درماندگی و شکست این رژیم غاصب است.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه آخرین نفس‌های رژیم صهیونیستی جنایتکار به شمارش افتاده است گفت: در حمله اسرائیل غاصب و جنایتکار به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق تعدادی از مستشاران ارشد نظامی ایران و همراهان آنان به فیض شهادت نائل شدند که این جنایت بدون شک بی پاسخ نخواهد ماند.

وی نابودی رژیم اشغالگر قدس را وعده الهی دانست و اضافه کرد: بر اساس وعده الهی به‌زودی طومار رژیم خونخوار و جنایتکار صهیونیستی در هم پیچیده می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با گرامیداشت روز جهانی قدس در جمعه آخر ماه مبارک رمضان تصریح کرد: جمعه این هفته شاهد برگزاری روز جهانی قدس در سراسر دنیا خواهیم بود و مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان با اتحاد و وحدت جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند.

جمالی، روز جهانی قدس امسال را نسبت به سال‌های قبل متفاوت دانست و بیان کرد: مردم جهان در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در روز جهانی قدس به خیابان‌ها می‌آیند و همبستگی خود را با ملت فلسطین نشان می‌دهند.

امام جمعه موقت بوشهر یکی از ویژگی‌های مهم ماه مبارک رمضان را همبستگی با ملت فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان آن دانست و خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس در 40 شهر و بیش از 200 روستای استان بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر بوشهر از مسجد توحید آغاز می‌شود و تا مصلا نماز جمعه ادامه دارد تصریح کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در بوشهر ساعت 10 آغاز می‌شود و شرکت‌کنندگان پس از طی مسیر در جایگاه نماز جمعه تجمع می‌کنند.

وی با تشریح برنامه‌های مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در دیگر نقاط استان بوشهر ادامه داد: برگزاری راهپیمایی این روز بر اساس مسیرهای تعیین شده به مقصد مصلا جمعه و یا مسجد اصلی شهر و روستا برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات