سومین مراسم شب قدر در بارگاه ثامن الحجج با عبور زائران و مجاوران از کوچه‌های غفران و رحمت الهی با عطر و بوی یاد شهدای راه قدس سحر شد و ده‌ها هزار توبه کننده لحظه‌های با عظمت پیوند با قرآن واستغفار را در این حریم ملکوتی به صبح رساندند.
کد خبر: ۹۵۸۹۱۴۲
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸
احیای آخرین شب قدر در بهشت هشتم با یاد شهدای راه قدس/ زائران و مجاوران رضوی با عبور از کوچه‌های غفران و رحمت الهی شب را سحر کردند+فیلم و تصاویر

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، زائران و مجاوران رضوی همزمان با احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان و شب مقدر شدن تقدیر یک سال پیش رو، در سوگ شهادت مولای متقیان و شهدای راه قدس نشستند و با شعار «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از این غده سرطانی اعلام کردند.

قرائت دعای جوشن کبیر در حرم مطهر رضوی با نوای سید مصطفی الموسوی آغاز می‌شود و پرچم فلسطین در کنار جایگاه مداحان حرف های زیادی برای زائران و مجاوران به همراه داشت.

در سومین شب قدر گوشه گوشه حرم شاهد برگزاری مراسم های ویژه برای اقشار مختلف بود، ناشنوایان و کم شنوایان نیز میهمان رواق حضرت زهرا(س) حرم مطهر رضوی بودند و با مرثیه سرایی احمد واعظی به درگاه خدا دست نیاز و دعا و استغفار بالا بردند. 

زائران اردوزبان نیز در رواق غدیر پای مداحی مولانا «سید سجاد اطهر موسوی» نشستند و مناجات خواندند و رواق دارالمرحمه میزبان هزاران زائر از کشورهای لبنان و عراق بود و مداحان برجسته عرب از جمله «میثم تمار» با خواندن دعای جوشن کبیر درهای مغفرت را در شب سرنوشت به روی آنها گشودند.

آری؛ سومین مراسم شب قدر در بارگاه ثامن الحجج با عبور زائران و مجاوران از کوچه های غفران و رحمت الهی سحر شد و ده‌ها هزار توبه کننده لحظه های با عظمت پیوند با قرآن واستغفار را در این حریم ملکوتی به صبح رساندند.

شب گذشته هزاران خادم و خادمیار برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم احیای آخرین شب قدر حرم مطهر رضوی در تکاپو بودند، کفشداران، کتابداران، خادمان امنیت، خادمان چایخانه، خادمان گلاب و سپنج، خادمان نور و فرش و.. همه و همه در خدمت خاص ترین بندگان خدا در بهترین شب سال بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها