معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام خبر داد؛

فراهم بودن بسترهای لازم برای جمع‌آوری زکات فطریه در ایلام

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با تاکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی در خصوص جمع‌آوری زکات فطریه گفت: بسترهای لازم برای جمع‌آوری زکات فطریه با همکاری متولیان امر در استان فراهم شود
کد خبر: ۹۵۸۹۲۵۰
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد سبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام، روز چهارشنبه ۱۵ فروردین‌ماه در نشست هماهنگی جمع‌آوری زکات فطریه استان، گفت: بسترهای لازم برای جمع‌آوری زکات فطریه با همکاری فرمانداران و متولیان امر در استان فراهم شود.

وی با تاکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی در خصوص جمع‌آوری و پرداخت زکات فطریه در استان، افزود: برای نهادینه شدن فرهنگ پرداخت زکات فطریه از ظرفیت صدا و سیما، رسانه‌ها و فضای مجازی استفاده شود.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: جزئیات نحوه پرداخت و مصارف زکات فطریه در صدا و سیما اطلاع‌رسانی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامی‌داشت ماه مبارک رمضان و تسلیت شب‌های قدر، خاطرنشان کرد: فضلیت شب‌های قدر معادل، هزار ماه است که این مهربان بودن خداوند متعال را نسبت به بندگان خود را نشان می‌دهد.

حسنی یادآور شد: در ماه مبارک رمضان، روح و جان انسان صیقل داده می‌شود و اوج و عشق و دلدادگی انسان به معبود در ماه مبارک رمضان است که نیاز است این موضوع به‌خوبی تبیین شود.

وی تاکید کرد: در پایان ماه مبارک رمضان عید فطر است و انسان که در این ماه جسم و جان خود را بیمه کرده، در عید فطر فطریه و انفاق می‌دهد و با خداوند معامله می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام، اضافه کرد: ان‌شاالله در مسیر الهی و در بحث باید و نباید‌های دین اسلام بسیار موثر واقع شویم.

وی با اشاره به شهادت جمعی از سرداران رشید و خستگی‌ناپذیر اسلام در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، گفت: شهادت این سرداران که توسط رژیم جعلی اسرائیل به شهادت رسیدند را به ملت بزرگ ایران تسلیت عرض می‌کنیم.

حسنی بیان داشت: جنایت‌های رژیم جعلی اسرائیل علیه بشریت عبرت‌آموز است و اوج خباثت آن‌ها را به جهانیان نشان می دهد که اخیرا ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران که در قوانین بین‌المللی جزو خاک کشور محسوب می‌شود را بمباران کرد. با چنین شاخص عملکردی این رژیم جعلی و منحوس مورد حمایت شیطان بزرگ آمریکاست.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: شهید زاهدی و جمعی از شهدا در دفاع از مظلوم و ایستادگی در برابر ظالمان به شهادت رسیدند و موجب اهتزاز پرچم اسلام شدند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار