اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فارسان در روز چهارشنبه مورخ ۱۵ فروردین ماه سال۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۰ در فرمانداری فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۹۲۷۲
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ امیریان دبیرشورا از برگزاری اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فارسان در فرمانداری فارسان  با حضور کلیه اعضاء  خبر داد.

وی بیان داشت: امیدواریم بتوانیم در بهار طبیعت و بهار قرآن که  امسال با هم تقارون پیدا کردند، سالی پر بار را رقم بزنیم سپس دستورات  جلسه : - ارائه راهکار های پیشنهادی برای عملیاتی شدن شعار سال با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری - برگزاری دومین جشنواره ملی اقوام و عشایر ایران زمین درشهرستان فارسان_ هماهنگی وبرنامه ریزی گرامیداشت روز جهانی قدس _ برنامه ریزی برپایی نماز عید سعید فطر در سطح شهرستان،  برای حاضرین قرائت کرد.

در ادامه حجت الاسلام محسن ملک پور امام جمعه و رئیس شورا و دکترسیدهادی صالحی فرماندار و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی، با تبریک بهارطبیعت و بهارقرآن، در خصوص شعار سال و دستورات جلسه بیاناتی ایراد کردند ، همچنین در ادامه این نشست اعضا برنامه‌های خود را در راستای تحقق شعار سال ارائه دادند. در پایان مصوباتی برای اجرا در سطح شهرستان با همکاری متقابل ادارات تصویب شد.

ارسال نظرات