شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی بافت، رابر و ارزوئیه:

جبهه مقاومت اسلامی آرمان‌های بلند شهیدان را دنبال خواهد کرد

شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه با انتشار بیانیه‌ای حمله به کنسولگری سفارت ایران در سوریه را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۲۹۷
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان‌های بافت رابر و ارزوئیه در استان کرمان با انتشار بیانیه‌ای حمله به کنسولگری سفارت ایران در سوریه را محکوم کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

" مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا "
بار دیگر شاهد شهادت مجاهدان فی سبیل الله و برجای ماندن لکه‌ی ننگین دیگری بر پیشانی تاریخ بودیم.
روز دوشنبه ۱۳ فرودین ماه ۱۴۰۳ مصادف با ایام شهادت مولی الموحدین امام علی (ع) هواپیما‌های رژیم جعلی اسرائیل در جنایتی جدید ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله‌ی موشکی قرار دادند.
در طی حمله وحشیانه به تاسیسات دیپلماتیک و کنسولی که نقض فاحش مقررات بین المللیست سرداران رشید جان برکف جبهه مقاومت و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از افسران همراه آنان به فیض شهادت نائل آمدند.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه ضمن عرض تسلیت، تبریک و ابراز همدردی با امت داغدار اسلامی و با محکومیت شدید این جنایت خصمانه رژیم صهیونیستی که بیانگر ضعف و استیصال و درماندگی این رژیم منحوس در برابر مقاومت فلسطین و ایستادگی مردم ستمدیده غزه و تدابیر روشنگرانه حامیان سیاسی آنهاست اعلام می‌دارد با حمایت از تصمیمات مقام معظم رهبری، همواره برای هر گونه جان فشانی در راه مبارزه با رژیم منحوس صهیونیستی آماده هستیم.

اطمینان می‌دهیم به انتقام سخت خون‌های پاک و ناحق ریخته شده‌ی این شهیدان والا مقام از جنایتکاران راه سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان آن عزیز با قوت بیشتر ادامه خواهیم داد و جبهه مقاومت اسلامی نیز مصمم‌تر از گذشته آرمان‌های بلند شهیدان را دنبال خواهد کرد.
اقدامات شما هیچوقت بی پاسخ نمی‌ماند و جای شما در قصرهایتان هم امن نخواهد بود ما این را به شما اثبات کردیم.
به دشمنان امت اسلامی به ویژه دولت شرور و تروریست پرور رژیم جعلی و منفور صهیونیستی یادآوری می‌کنیم که شهید نه یک شخص بلکه باور قلبی و مکتبی تمام نشدنی است و از این پس جلوه گری‌های معنادارتر آن را در جغرافیای سلطه و حضور نامشروع و اشغالگرانه خود در اقصی نقاط عالم تجربه خواهند کرد.
یاد و خاطره شهدا و جانفشانی‌های آن‌ها همواره در بطن انقلاب خونی تازه می‌دمد و ما نگران هیچ اقدامی از سوی این نهاد غاصب نیستیم.
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه

ارسال نظرات