بیانیه اعضای هیئت فاطمیون حوزه مقاومت شهید فهمیده میامی در محکومیت جنایات اسرائیل در غزه

اعضای هیئت فاطمیون حوزه مقاومت شهید فهمیده میامی در محکومیت جنایات اسرائیل در غزه بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۴۱۳
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از میامی، در متن این بیانیه آمده است؛
سلام بر قدس شریف
سلام بر غزه و کودکانش
سلام بر فلسطین و خون‌های به ناحق ریخته‌اش
امروز روز نبرد حق علیه باطل است؛ امروز رژیم جعلی اسرائیل فرعون زمان است؛ نماد افساد فی الارض و عامل ریختن خون بی‌گناهان.
امروز رژیم اشغالگر غاصب اسرائیل با نقص قواعد به حقوق بین الملل و با استفاده از بمب‌های فسفری و دیگر تسلیحات ممنوعه و با هدف نسل کشی به قتل و کشتار وحشیانه مردمان مظلوم غزه به ویژه زنان و کودکان معصوم پرداخته است. کشتار امدادگران، کادر درمان، خبرنگاران، بمباران بیمارستان‌ها، نبود غذا و دارو و شیوع بیماری‌ها همه بخش دیگری از این جنایات هولناک است.
بی‌شک اعمال وقیحانه ی این رژیم منحوس و منفور، نتیجه ی سکوت مراجع بین المللی و حمایت بی‌شرمانه دولتهای ضد حقوق بشر همچون آمریکا و حامیان وی است که اگر این نسل کشی‌ها از طرف جامعه بین الملل مورد حمله و واکنش مواجه نشود چه بسا که آنها در دیگر کشورها نیز اعمال ضد بشری خود را تکرار نمایند.
لذا ما اعضای هیئت فاطمیون حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده و تمام دانش آموزان شهرستان میامی اعمال وحشیانه و ضد انسانی این رژیم غاصب را محکوم کرده و با حضور خود در راهپیمایی روز قدس حمایت خویش را از مردم مظلوم غزه و فلسطین اعلام می کنیم و از همه ی کسانی که صدای مظلومیت زنان و کودکان بی‌گناه غزه را می‌شنوند می‌خواهیم که در این راهپیمایی حضور یابند تا بدین وسیله انزجار و برائت خود را نسبت به اعمال وحشیانه این رژیم غاصب و خونخوار اعلام کنیم و از خداوند رحمان خواستاریم که در ظهور و فرج مولا و آقایمان امام زمان عجل الله فی فرجه الشریف، منجی عالم بشریت، تعجیل فرمایند تا با آمدنش بساط ظلم و فساد را برچینند و انتقام تمام خون‌های به ناحق ریخته را از این فرعونیان زمان بگیرند.
و در پایان، ندبه وار زمزمه می‌کنیم:
أین المعد لقطع دابر الظلمه
أین قاصم شوکت المعتدین
أین معز الاولیا و مذل الاعداء
این الطالب بدم المقتول بکربلا
السلام علیکم و رحمة الله و برکاته.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار