شاهرود_ رئیس شورای فرهنگ عمومی شاهرود حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را یکی از پاسخ‌ها به جنایات صهیونیست‌ها عنوان و گفت: ترور‌های آنان و شهادت سرداران ما نیز پاسخ محکم خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۵۸۹۴۹۴
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس پاسخی به جنایات صهیونیست‌هابه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام عباس امینی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شاهرود در اولین نشست این ستاد در سال جدید به میزبانی سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان با گرامی‌داشت ماه مبارک رمضان و سال نو با بیان اینکه مهم‌ترین موضوع در این ستاد، شعار سال است که باید کمیته‌ای در این راستا تشکیل شود، افزود: این کمیته باید در بخش فرهنگ سازی و معروف کردن تولید و مشارکت مردم، کار عملی انجام دهد.
وی تاکید کرد: در #فرهنگ_عمومی جامعه، باید در خرید کالا و تولید داخل در راستای جهشن تولید توجه و اقدامات عملی انجام داد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شاهرود به موضوع #عفاف_و_حجاب توجه داد و افزود: این موضوع همچنان در دستور کار جلسات در سطح کشور و استان قرار دارد و در کنار کار ایجابی، دستورالعمل‌های ابلاغی هم باید مورد توجه قرار گیرد.
وی حضور مردم در #راهپیمایی_روز_قدس را یکی از پاسخ‌ها به جنایات صهیونیست‌ها عنوان کرد و گفت: این اقدامات در راستای مقابله با استکبار جهانی است و ترور‌های آنان و شهادت سرداران ما نیز پاسخ محکم خواهد گرفت.
امینی بزرگداشت #عید_فطر را بسیار مهم عنوان کرد و بر انجام برنامه‌ها مهم عنوان کرد.
وی #جهش_تولید را با استفاده از شناسایی ظرفیت‌های شهرستان و بهره برداری از آن‌ها مهم دانست و گفت: برپایی نمایشگاه ظرفیت تولیدی شهرستان در راستای حمایت از تولید بومی مهم است و باید این موضوع در سطح کشور دیده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها