خبرهای داغ:

پیام مشترک امام جمعه و فرماندار بهار به مناسبت فرا رسیدن روز قدس

همدان-امام جمعه و فرماندار شهرستان بهار به مناسبت فرا رسیدن روز قدس با صدور پیام مشترکی از مردم دیار شیخ محمد بهاری برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.
کد خبر: ۹۵۸۹۵۶۳
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام رضا مصباح امام جمعه و مجتبی فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار طی پیامی، به مناسبت فرارسیدن روز قدس از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی دعوت کردند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با جنایات اخیر اسرائیل در غزه و پس از عملیات طوفان الاقصی، نقاب نفاق از چهره وحشی این غده‌سرطانی برداشته شده و ضرورت دارد که قاطبه مسلمانان همدل و هم‌صدا در سراسر عالم یکبار دیگر و بلندتر از همیشه آرمان فلسطین را فریاد زده و به نظام سلطه حاکم بر جهان گوشزد کنند که تلاش‌های مذبوحانه آنان برای محو آرمان فلسطین بیش از هرزمان دیگری در آستانه فروریختن و نابودی است.

بدینوسیله از آحاد امت اسلامی و ایرانیان عزیز بویژه بسیجیان سلحشور و همیشه در صحنه دعوت می‌شود تا با اراده ای استوار، خشم خود را از غاصبانی که ضمن به خاک و خون کشیدن کودکان و زنان در انجام هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کنند؛ نشان داده و پس از یک ماه عبادت خالصانه، با شرکت در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری بیعت نمایند، تا استکبار جهانی بداند که مسأله فلسطین همچنان مسأله اول عالم اسلام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار