پیام دعوت فرمانده سپاه دیّر برای حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

سرهنگ پاسدار پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) در پیامی از اقشار مختلف مردم شهرستان دیّر برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۵۸۸
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۴

پیام فرمانده سپاه دیّر برای حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیّر، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر امروز با صدور پیامی از مردم همیشه در صحنه شهرستان دیّر برای شرکت پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

 

متن پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

روز قدس نمادی از اراده ملت‌های اسلامی در مقابل استکبار جهانی است. ما با یکدیگر از زمانی که امام خمینی (ره) این روز را به عنوان روز جهانی قدس معرفی کردند، آگاهی و پیوستگی خاصی به خود می‌بخشیم.

امام خمینی (ره) با قرار دادن روز جهانی قدس در تقویم اسلامی، نشان دادند که قضیه فلسطین بیش از یک مسئله ملی یا منطقه‌ای است؛ بلکه مسئله‌ای است که باید به دلایل واقعی آن پرداخته و برای حفظ حقوق مظلومانه مردم فلسطین، بر اساس اصول انسانیت و عدالت، کوشش کرد.

 ما با شجاعت و عزمی استوار به خط مقدس قدس می‌ایستیم، تا پیام عدالت و آزادی را به جهان منتقل کنیم. با پیوستن به راهپیمایی روز جهانی قدس، ما به نشان دادن اراده ملت ایران در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی می‌پردازیم.

اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما مردم شریف در ماه پربرکت رمضان و گرامی‌داشت روز جهانی قدس از اقشار مختلف مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان دیّر دعوت می‌نمایم تا همدل و همگام با دیگر هموطنان در سراسر ایران اسلامی، در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و از خدای متعال، برای سربلندی و پیروزی تمام مسلمانان جهان در تمامی عرصه‌ها، از جمله نابودی رژیم اشغالگر قدس و احیاء آزادی و آرامش مظلومان جهان، به ویژه مردم فلسطین ستم‌دیده، مسئلت می‌نمایم.

 

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیدالشهدا علیه السلام شهرستان دیّر

ارسال نظرات