خبرهای داغ:
سردار سنایی با بیان اینکه امروز قهرمان آزادی قدس ایران اسلامی است، گفت: امروز آرمان فلسطین و قدس شریف به ملت‌های جهان صادر شده و در دنیا حامی دارد و طوفان الاقصی به طوفان الاحرار تبدیل شده که همه آزادگان جهان آن‌را حمایت می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۸۹۸۵۷
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار سنایی راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، امروز در مراسم محوری راهپیمایی روز قدس در شهرستان بیرجند با گرامیداشت یاد امام راحل، سردار سلیمانی و شهدای راه قدس، گفت: امسال همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس، شاهد تشییع پیکر مطهر شهدای نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی هستیم که در دفاع از آرمان قدس شریف به شهادت رسیدند.

وی اظهار داشت: سردار زاهدی از نوجوانی در میدان مبارزه با دشمنان اسلام و انقلاب بود و ۴۵ سال با حضور در میدان‌های جهاد در راه خدا بدنبال شهادت بود که در راه دفاع از آرمان قدس به شهادت رسید.

سردار سنایی ادامه داد: امروز در یک جنگ تمام عیار با رژیم غاصب صهیونیستی هستیم و شهادت این عزیزان ثمره جهاد در راه خداست.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا بیان کرد: قطعا با این اقدام احمقانه رژیم صهیونیستی که بدنبال انحراف افکار عمومی از موضوع فلسطین و نجات خود از این بن بست سیاسی است محقق نمی‌شود و پاسخ قاطع این جنایات را دریافت خواهند کرد و این خون‌های پاک شهدا؛ اسرائیل را نابود خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بیش از ۶ ماه است که مردم بی‌دفاع و بی‌گناه  غزه بدست رژیم خبیث صهیونیستی به خاک و خون کشیده می‌شوند، گفت: بمب‌های آمریکایی که رژیم صهیونیستی بر سر زنان و کودکان بی دفاع غزه در بیمارستان‌ها و خانه‌ها ریخت خساراتی چند برابر بیشتر از بمباران شهر هیروشیما برای مردم و کشور فلسطین داشت.

سردار سنایی ادامه داد: علاوه بر این‌ها امروز مردم مظلوم غزه در محاصره، قحطی و گرسنگی به سر می‌برند که این‌ها فقط گوشه‌ای از جنایت‌های رژیم منحوس صهیونیستی در غزه است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا بیان کرد: اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در غزه و اقدام تروریستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق نشان از استیصال و شکست این رژیم جعلی و منحوس است.

وی با بیان اینکه صهیونیست یک ایده انحرافی بنا شده بر ادعا‌های یهودی است، عنوان کرد: تجهیزات نظامی رژیم صهیونیستی را آمریکا و برخی از کشور‌های اروپایی تأمین می‌کنند.

سردار سنایی مطرح کرد: مادی‌گرایی، حرص و طمع، آدم‌کشی و جنایت از خصلت های صهیونیست‌ها است که با تکیه بر خشونت و جنایت سرزمین فلسطین را غصب کرده‌اند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا افزود: عملیات طوفان الاقصی با یک گروه کوچک مبارز به عنوان حماس انجام شد که هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم شکست و این رزمندگان مقاومت ثابت کردند که هیمنه اسرائیل پوشالی است و بدنبال این خفت و استیصال رژیم صهیونیستی به نسل‌کشی در غزه روی آورده است.

وی با بیان اینکه آمریکا میدان دار جنایات های رژیم صهیونیستی در منطقه و دنیاست، افزود: آمریکا در فشار افکار عمومی مجبور به دادن رای ممتنع به اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در سازمان ملل شد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: امام راحل با نامگذاری جمعه پایان ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، موضوع فلسطین و قدس را به عنوان مسئله اول جهان اسلام در ماه بهار قرآن مطرح کرد و امروز در غزه این موضوع عمق پیدا کرده است؛ کودکان غزه  که در زیر شکنجه و بمباران تنها آیات قرآن را زمزمه می کنند.

سردار سنایی عنوان کرد: امروز مسئله فلسطین، نه تنها مسئله جهان اسلام بلکه مسئله کل بشریت است که در قلب سرزمین‌های اروپا و آمریکا مردم در حمایت از دولت فلسطین و مردم غزه اجتماعاتی را راه می‌اندازند و اعتراضی می کنند که این حاصل خون‌های پاک شهدای غزه است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه امروز قهرمان آزادی قدس، ایران اسلامی است، گفت: جنایت‌های رژیم صهیونیستی نقاب از چهره مدعیان تمدن غرب را کنار زد.

سردار سنایی گفت: کشور‌های دنیا حمله تروریستی رژیم خبیث صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند و این اقدام برای اسرائیل بسیار گران تمام می‌شود که باعث شده نیرو‌های اسرائیل در تمام دنیا در حال آماده باش و در مخفیگاه ها باشند و حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران جبهه جدیدی را بر علیه رژیم منحوس صهیونیستی باز می‌کند که چشم انداز آن پیروزی ملت فلسطین است.

وی مطرح کرد: امروز آنچه در فلسطین رخ می‌دهد آبروی جهان اسلام است، صبر کودکان فلسطینی در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی دنیا را به حیرت درآورده و این عزت است.

سردار سنایی با بیان اینکه، امروز کودکان فلسطینی مجاهدانی بزرگ در راه اسلام هستند، گفت: بیش از ۷۰ درصد مردم فلسطین امروز موافق به ادامه مبارزات بر علیه رژیم صهیونیستی هستند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا بیان کرد: امروز آرمان فلسطین و قدس به ملت‌های جهان صادر شده که در دنیا حامی دارند و طوفان الاقصی امروز به طوفان الاحرار تبدیل شده و همه‌ی آزادگانِ دنیا آن‌را حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها