خبرهای داغ:
گزارش مردمی/

روز قدس، از ایده‌های ناب امام راحل (ره) برای فراموش نشدن مسئله فلسطین است

اقشار مختلف مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس، انزجار خود را از رژیم کودک‌کش اسرائیل اعلام کردند؛ اما حضور پرشورتر از سال‌های قبل، نشان از تفاوت روز قدس امسال باسال‌های دیگر دارد.
کد خبر: ۹۵۸۹۸۵۹
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، اقشار مختلف مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس، انزجار خود را از رژیم کودک‌کش اسرائیل اعلام کردند؛ اما حضور پرشورتر از سال‌های قبل، نشان از تفاوت روز قدس امسال باسالهای دیگر دارد.
دکتر حسینی از جامعه دانشگاهی شیراز که با خانواده در این راهپیمایی شرکت کرده است، در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه روز قدس امسال ویژگی خاص زیاد دارد، از جنگ اسرائیل در غزه و حمله رژیم منحوس صهیونیستی به سفارت ایران، اظهار داشت: این رژیم دست و پاهای آخرش را می‌زند و راه به جایی نمی‌برد.
وی با بیان اینکه روز قدس، از ایده‌های ناب امام راحل(ره) برای فراموش نشدن مسئله فلسطین است، تصریح کرد: این مسئله فراموش نمی‌شود تا ریشه این رژیم منحوس کنده شود.

روز قدس، از ایده‌های ناب امام راحل (ره) برای فراموش نشدن مسئله فلسطین است
عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز گفت: دانشگاهایان هم همگام بابقیه ملت ایران، در صحنه روز قدس هستند و پیام ویژه به دانشگاهیان جهان دارند و آن، اینکه نباید از این رژیم کودک‌کش حمایت کنند.
وی با بیان اینکه کاری به دین و مذهب و آئین هم نداشته باشیم، نباید از این رژیم اشغالگر حمایت کنیم، ادامه داد: شرکت‌های سلاح‌سازی که بسیاری از نخبگان دنیا در آن فعالیت دارند باید ببینند که نتیجه تلاش‌های آنها در چه راهی استفده می‌شود؟
آگاه، مسئول هیئت‌های خانگی سفینه‌النجات هم با اشاره به جنایات اخیر اسرائیل در غزه، اظهار داشت: این جنایات آشکار رژیم اشغالگر اسرائیل، به دلیل این است که احساس خطر زیادی دارند و آزادگان جهان به این جنایات واکنش نشان می‌دهند.

روز قدس، از ایده‌های ناب امام راحل (ره) برای فراموش نشدن مسئله فلسطین است
وی گفت: شاید تا یک زمانی برگزاری مراسم و راهپیمایی روز قدس، مخصوص مسلمین بود، اما امسال به صورتی شده که در دنیا آزادگان به این جنایات واکنش نشان می‌دهند و یک بیداری عمومی بین‌المللی به همراه داشته است.
آگاه تصریح کرد: این بیداری عمومی، نشان از حقانیت ما و درایت امام راحل(ره) دارد که امیدواریم این بیداری جهانی به ظهور منجی عالم بشریت منتهی شود.
سید عبدالغفار حسینی، فعال جهادی هم در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: امسال نه تنها مردم ایران، که مردم دنیا در روز قدس پای کار هستند.

روز قدس، از ایده‌های ناب امام راحل (ره) برای فراموش نشدن مسئله فلسطین است
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار