خبرهای داغ:
راهپیمایی روز جهانی قدس علیه اسرائیل کودک کش با حضور پرشور مردم و مسئولان شهرستان فلارد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۰۰۰۳
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۳

به گزارش‌خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام‌اسحاق سعیدی مدیر حوزه های علمیه  استان‌ در این‌ مراسم‌ با گرامیداشت روز جهانی قدس گفت : روز قدس روز خروش امت اسلامی علیه کانون فساد و شرارت یعنی رژیم غاصب اسرائیل است که از سنت های حسنه امام ‌راحل است. ما امروز مخاطب روایت پیامبر عظیم الشان اسلام هستیم که فرمود:  «مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنادِی یا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم» روزقدس روز آزاد سازی محرومان فلسطین و روز اسلام و بیداری جهان اسلام است.

کارشناس مسایل مذهبی و سیاسی، ادامه داد: هرچه زمان گذشت جنایت این رژیم جعلی بیشتر شد و برگ جنایت در کارنامه سیاه این دولت خبیث و نامشروع افزوده شد، نظام سلطه و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایت کار در پی آن است تا مسئله فلسطین فراموش شود و امنیت‌ رژیم صهیونیستی تامین‌ شود، اما حضور پرخروش امت اسلامی  این نقشه را نقش برآب کرد.

وی،افزود: امروز اگر می بینید مراکز درمانی را هدف قرار می دهند، مردان و زنان را دسته جمعی به قتل می رسانند و  کودکان را در دامان مادرانشان به شهادت می رسانند چون پی در پی شکست خورده، چون شکست هایش هم ترمیم ناپذیر است و لذا این اقدامات بزدلانه برای این است که عنان از کف بریده . رژیم صهیونیستی در طوفان الاقصی شکست اطلاعاتی سختی را متحمل شده، در طول این شش ماه به اهدافش نرسیده، قرار بود حماس نابود شود . این ها دو شکست رژیم صهیونیستی در حادثه غزه است.

سخنران این مراسم، ادامه داد: مقام معظم رهبری حفظه الله فرمودند: کار رژیم صهیونیستی در سوریه تلاش مذبوحانه ای است که سیلی اش را خواهد خورد. امیدوارم بزودی جهان روزی را ببیند که دنیای اسلام نابودی اسرائیل را جشن  می گیرند .محاسبات منطقه ای بعد از طوفان الاقصی به هم خورده و تغییر کرده و دشمنان ناگزیرند به این تغییرات تن دهند

شعار های مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل، در مسر حرکت، تا مصلی نماز جمعه ،تلاوت کلام نورانی وحی، سرود جمهوری اسلامی ، خیر مقدم  گویی، دیکلمه ،سخنرانی ،قرائت  قطعنامه پایانی از دیگر برنامه های  این مراسم معنوی بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها