به همت معاونت تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه حضرت صاحب الامر(عج) و همکاری بسیج کارمندان؛

برگزاری مسابقات جام رمضان گرامیداشت شهید احمد اللهیاری با حضور ۲۴ تیم

برگزاری مسابقات جام رمضان گرامیداشت شهید احمد اللهیاری با حضور ۲۴ تیم
مسابقات جام رمضان گرامیداشت فرمانده شهید احمد اللهیاری ویژه اقشار بسیج و کارمندان در سال ۱۳۰۴ با حضور ۲۴ تیم از اقشار بسیج و ادارات در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۵۹۰۱۶۶
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵

قزوین_ به گزارش بسیج، مسابقات جام رمضان گرامیداشت فرمانده شهید احمد اللهیاری ویژه اقشار بسیج و کارمندان در سال ۱۳۰۴ با حضور ۲۴ تیم از اقشار بسیج و ادارات در حال برگزاری است.

این مسابقات در ۶ گروه ۴ تیمی به میزبانی معاونت تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه حضرت صاحب الامر(عج) و همکاری بسیج کارمندان در مجموعه ورزشی شهدای مدافع حرم هر شب از تاریخ ۱۶ فروردین سال‌جاری در حال برگزاری می باشد.

نتایج این بازی ها در روز اول ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ شامل؛ برتری ۴_ ۲ راهداری به شهرداری منطقه یک، برتری ۵_ ۱ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به اتوبوسرانی، برتری ۳_۲ انتقال برق به شهرداری اقبالیه و تساوی ۱_۱ فرهنگیان با بانک سپه می باشد.

همچنین نتایج بازی های روز دوم مسابقات فوتسال جام رمضان ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ گرامیداشت شهید احمد الهیاری به میزبانی معاونت تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین شامل؛ تساوی ۵_۵ آب منطقه‌ای و سپاه امام حسن، برتری ۳_۲ بانک ملی بر محیط زیست، برتری ۳_۱ آتش نشانی به پسماند و برتر ۶_۰ بسیج طلاب به بانک مسکن می باشد.

در پایان به تیم های برتر نیز جوایزی اهدا خواهد شد.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار