فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

استکبار جهانی جواب شیطنت خود را خواهد دید

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: مطمئن باشید که استکبار جهانی جواب شیطنت خود را خواهد دید و خون‌بهای شهدای ما چیزی جز نابودی استکبار جهانی نیست.
کد خبر: ۹۵۹۰۲۵۸
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار حسین زارع کمالی صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهدای امنیت استان یزد در مسجد روضه محمدیه با اشاره به حضور گسترده مردم استان در مراسم تشییع و تدفین پیکر سه شهید بزرگوار مدافع امنیت و با بیان اینکه خانواده شهدا دلدادگی خود را به انقلاب اسلامی ثابت کرده‌اند، اظهار کرد: حضور در این مراسم در راستای عرض ارادت به سربازان، ولی امر مسلمین، امام خامنه‌ای است.

وی با اشاره به صحبت‌های فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا وقتی پیکر‌های ما در این تابوت‌ها روی شانه‌های شما مردم ولایتمدار تشییع شود، ایران و جهان اسلامی امن است و هیچ قدرتی هر چند به ظاهر بزرگ نخواهد توانست بر پیکر این انقلاب ضربه بزند و چه زیبا مردم ولایتمدار استان یزد یکبار دیگر در صحنه حاضر شدند و نشان دادند که پای ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

زارع‌کمالی افزود: مطمئن باشید که استکبار جهانی جواب شیطنت خود را خواهد دید و خون‌بهای شهدای عزیز ما چیزی جز نابودی رژیم کودک‌کش، تفکر صهیونیسم و استکبار جهانی و ایجاد تمدن اسلامی نیست.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: انشاءالله به زودی شاهد ریشه‌کن شدن رژیم اشغالگر صهیونیستی به برکت خون پاک این شهدا خواهیم بود.

زارع‌کمالی با بیان اینکه این شهدا ثابت کردند که پای انقلاب و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاد‌ه‌اند و ان‌ء‌شاالله که اجر این عزیزان و خانواده آن‌ها با صاحب این روزها، امام علی (ع) باشد.

گفتنی است؛ بامداد ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ سه تن از پاسداران یزدی انقلاب اسلامی در حمله تروریستی به پایگاه نظامی راسک به فیض شهادت نائل آمدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار