خبرهای داغ:
حسینی تأکید کرد

لزوم هوشمندسازی نظارت‌ها بر بازار و كالاها و خدمات توليدی

همدان-معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: هوشمندسازی نظارت‌ها بر بازار و كالاها و خدمات توليدی در دستور كار دستگاه‌ها قرار گيرد.
کد خبر: ۹۵۹۰۴۰۴
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدمجتبی حسینی در اولین جلسه ستاد تنظیم بازار استان همدان در سال‌جاری پس از بررسي سطح عمومی قيمت‌ها، به ابلاغ سياست‌های اقتصادی استان پرداخت و بر لزوم هماهنگی تمام دستگاه‌های دولتی، فعالين اقتصادی و اصناف استان و همراهی آنها با مردم تأکید کرد.

وی افزود: دستگاه‌های اقتصادی متولی بازار بايد به طور مستمر و روزانه، نظارت و كنترل قيمت‌ها را در دستور كار خود قرار دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه پاسخگويی به موقع به شكايات مردمی بيش از گذشته بايد مورد توجه قرار گيرد، گفت: هوشمندسازی نظارت‌ها بر بازار و كالاها و خدمات توليدی در دستور كار دستگاه‌ها قرار گيرد.

وی عنوان کرد: ايجاد بازارچه‌های عرضه مستقيم كالا در همه شهرستان‌ها به منظور حذف واسطه‌ها و كاهش قيمت تمام شده در دستور كار است.

حسینی تصریح کرد: تحليل داده‌های آماری و پيشگيری از بروز نابسامانی و نوسانات از اقدامات ضروری هر دستگاه اقتصادی است كه بايد مورد توجه قرار گيرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار