در پیام فرمانده سپاه عاشورا به مناسبت روز بسیج هنرمندان آمده است

هنرمندان متعهد مظلومیت غزه و فلسطین را فریاد می کنند

تبریز- سردار عباسقلی زاده؛ فرمانده سپاه عاشورا با صدور پیامی بیستم فروردین ماه؛ سالروز شهادت سید مرتضی آوینی و روز بسیج هنرمندان را گرامی داشت.
کد خبر: ۹۵۹۰۶۰۰
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در متن پیام سردار عباسقلی زاده آمده است؛

هو النور
بیستم فروردین، سالگرد شهادت سید شهیدان اهل قلم و هنرمند تراز انقلاب اسلامی، شهید سید مرتضی آوینی یاد آور رسالت بزرگ هنرمندان دغدغه مند و آزاده است.

هنرمندانی که به برکت طلوع انقلاب شکوهمند اسلامی و با نفس قدسی امام راحل بزرگوارمان مسیر عاشقی را پیدا کردند و در آن طی طریق نمودند و اکنون در ادامه همان مسیر، هنرمندان متعهد و آزاده، نه تنها در ایران اسلامی که در سراسر جهان، فریاد مظلومیت و استضعاف را به گوش سراسر عالمیان می رسانند و با هنر متعهد چشم و گوشهایی را که دور از مهلکه هستند از خواب غفلت بیدار می کنند که مسئله غزه و فلسطین، مسئله اول جهان است.

اینجانب فرا رسیدن ۲۰ فروردین ماه، روز بسیج هنرمندان و آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی را به جامعه هنری استان تبریک عرض می نمایم.

از حضور فعال و اثرگذار هنرمندان استان در تولید آثار هنری با موضوع شهدای استان و به ویژه برگزاری اجلاسیه نهایی، فاخر و متفاوت کنگره ملی ده هزار شهید استان که الحق نقطه عطفی در برگزاری کنگره های شهدا بود تقدیر و تشکر می نمایم.

از جریان سازی و دعوت مردم به حضور در انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ نیز که از حرکت های بجا و به هنگام و ماندگار هنرمندان استان بود، نیز قدردانی می نمایم.

برای همه هنرمندان عزیز استان در سالی که توسط امام حکیم مان، سال جهش تولید و مشارکت مردم مزین شده است از خداوند متعال آرزوی سلامتی و سعادتمندی را دارم.

سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی‌زاده
فرمانده سپاه عاشورا

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار