بازدید دانش آموزان از مرکز هماهنگی، کنترل و پایش سامانه‌های راهبردی شبکه آبفای منطقه ۶( شهرری)

تعداد ۲۵۰ نفر از دانش آموزان اولیا و معلمان ابتدایی شهرری باهدف مدیریت مصرف و فرهنگ‌سازی روش‌های بهینه استفاده از آب؛ ازمرکز هماهنگی، کنترل و پایش سامانه های راهبردی شبکه ( اسکادا) بازدید کردند.
کد خبر: ۹۵۹۰۶۸۵
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۷

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب  منطقه شش شهر تهران: مطابق برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام‌شده با اداره آموزش پرورش شهرری دانش آموزان مدرسه ابتدایی اندیشه سبز با حضور درمرکزهماهنگی، کنترل و پایش سامانه های راهبردی شبکه(اسکادا) ضمن بازدید از تأسیسات شرکت با روش‌های مصرف بهینه آب آشنا شدند.

در ادامه‌ی این بازدید همچنین کارشناس آموزش روابط عمومی با ارائه مطالبی درزمینه‌ی انتقال و توزیع آب شرب موردنیاز مردم و تشریح وضعیت منابع آبی با اشاره به نقش موثر جوانان و نوجوانان برای اصلاح الگوی مصرف آب در خانواده ها گفت: دانش آموزان می توانند با فراگیری روشهای کاهش مصرف آب و پرهیز از مصارف غیرضروری، این دانش را به خانواده های خود نیز انتقال داده و در واقع مبلغین و حامیان آب در جامعه باشند.

اجرای برنامه‌های آموزشی و مسابقات با محوریت مدیریت مصرف و صرفه‌جویی آب ، صرف افطاری (به همت انجمن اولیا مربیان و معلمین مدرسه برای روزه اولی ها ) از دیگر برنامه های این بازدید بود.

.

 

شایان ذکر است عوامل صدا و سیما نیز در آبفای منطقه شش حضور یافته و از دانش آموزان در خصوص مدیریت مصرف و راهکارهای صرفه جویی مصاحبه هایی انجام نمودند.

ارسال نظرات