مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خبر داد؛

  پایگاه های کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت زکات فطره می باشند

 

پایگاه های کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت زکات فطره می باشند
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از آمادگی کامل کمیته امداد در روز عید سعید فطر در محل برگزاری نمازعید فطر برای جمع آوری زکات فطره مردم شریف و خیر استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۰۷۴۷
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷

قزوین_ ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در گفتگو با بسیج بیان کرد: امدادگران کمیته امداد با آمادگی کامل در میعادگاه های برگزاری نماز عید فطر آماده دریافت زکات فطره نمازگزاران مومن می باشند.

وی افزود: ضمن حضور فیزیکی کمیته امداد در میعادگاهای برگزاری نمازعید فطر ، کمیته امداد تمهیدات ویژه ای را هم برای سهولت در پرداخت زکات فطره پیش بینی نموده است.

وی عنوان کرد: برای اولین بار دستگاه های خرید نان در نانوایی ها برای دریافت فطریه و کفارات هم استانی های عزیز برنامه ریزی شده است که همه افرادی که برای خرید نان به نانوایی ها مراجعه می نمایند می توانند فطریه و کفاره خود را از طریق دستگاههای خرید نان (نانی نو ) پرداخت نمایند.

ظاهری ادامه داد: مردم شریف قزوین می توانند از طریق شماره کارت‌های: فطریه عام ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۸۱۹۹ و فطریه سادات :۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۶۴۶۵ و کفاره غیر عمد: ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۴۷۳۳ و کفاره عمد ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۳۰۰۷ روش دیگر برای پرداخت وجوهات از طریق کد ussd *۸۸۷۷*۰۲۸*۵# و سامانه الکترونیکی www.emdad۳۳۸۰۸.ir فطریه و کفاره خود را در سریعترین زمان بدست نیازمندان برسانند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار