خبرهای داغ:
به مناسبت ماه مبارک رمضان ضیافت افطاری در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها و جمکران همراه با جزءخوانی قرآن کریم با حضور پایوران وبسیجیان گردان گردان ۱۱۷ امام حسین علیه السلام در جمکران برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۰۷۹۰
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۹

‌به گزارش خبرگزاری بسیج  از لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام)،بسیجیان و رزمندگان گردان ۱۱۷ امام حسین(علیه السلام) شهرستان آران وبیدگل، در مراسم ضیافت افطاری در حرم مطهر حضرت معصومه(س)و مسجد مقدس جمکران همراه با اجرای زیبای گروه سرود کریم اهل بیت در جمکران و همچنین سخنرانی فرمانده گردان ۱۱۷ امام حسین(علیه السلام) شرکت نمودند.

فرمانده گردان ۱۱۷ امام حسین علیه السلام در ابتدای این برنامه به شناخت امام زمان پرداخت و اهمیت این ماه پربرکت که میهمانی خدا هست را گوشزد نمود و همچینین به جایگاه والای پدر و مادر اشاره و همچنین خاطراتی از بزرگان و علما همچون حضرت آیت اله العظمی مرعشی نجفی را بازگو کرد.

وی در ادامه به جمع بندی برنامه هایی که در سال ۱۴۰۲ انجام شد پرداخت و ضمن خدا قوت به کلیه بسیجیان این گردان از حضور ایشان در تمامی برنامه ها تشکر و قدردانی به عمل آورد.

وی درپایان به برنامه های سال۱۴۰۳ که قرار است برگزار شود اشاره و همچنین عید نوروز و ماه مبارک رمضان را به تمامی بسیجیان محترم گردان تبریک و تهنیت  عرض نمود.

ارسال نظرات