در طول ماه مبارک رمضان اجرا شد:

۳۴ مسجد در طرقبه شاندیز میزبان روزه داران با سفرهای افطاری ساده + تصاویر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی طرقبه شاندیز گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان سفره های افطاری ساده با کمک های مردمی و خیرین نیک اندیش در ۳۴ مسجد شهرستان طرقبه شاندیز میزبان روزه داران بود.
کد خبر: ۹۵۹۰۸۲۵
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از طرقبه شاندیز، حجت الاسلام علی اصغر بتوئی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی طرقبه شاندیز با اشاره به ویژه برنامه هایی که در ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان اجرا شده، اظهار کرد: در طرقبه شاندیز در طول ماه مبارک رمضان تعداد ۵۱ مساجد با ویژه برنامه های متنوع قرآنی و فرهنگی فعالیت داشته اند.

وی به برپایی سفره های افطاری ساده در مساجد شهرستان اشاره و تصریح کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان سفره های افطاری ساده با کمک های مردمی و خیرین نیک اندیش برپا بوده و مساجد هرشب پذیرای روزه داران عزیز بوده اند.

حجت الاسلام بتوئی، اظهار کرد: در بخش طرقبه در طول ماه مبارک رمضان تعداد ۱۸ مسجد و در بخش شاندیز هم ۱۶ مسجد در سطح شهر و روستاهای طرقبه شاندیز با برپایی سفره های افطاری ساده میزبان روزه داران بوده اند.

وی تصریح کرد: در طول ماه مبارک رمضان طرح قرآنی «مسطورا» با محتوای زندگی با آیه ها نیز در همه مساجد سطح شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی طرقبه شاندیز با اشاره به برپایی محافل قرآنی و مراسم ترتیل خوانی در مساجد شهرستان طرقبه شاندیز، بیان کرد: برنامه جزء خوانی در همه مساجد شهرستان برگزار می شد که بیشتر این محافل ویژه آقایان بوده است اما در ۶ تا ۸ مسجد هم محافل قرآنی و ترتیل خوانی ویژه خانم ها برپابود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار