محفل انس با قرآن کریم ویژه دانش‌آموزان مدارس طرقبه‌شاندیز با حضور مدیران کل آموزش‌و‌پرورش و اوقاف خراسان رضوی با شرکت بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز از مدارس شهرستان در طرقبه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۰۸۷۹
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از طرقبه شاندیز، در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن کریم ویژه دانش‌آموزان مدارس شهرستان طرقبه‌شاندیز با حضور مدیران کل آموزش‌ و‌ پرورش و اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی و جمعی از مسئولان شهرستان طرقبه‌شاندیز و شرکت بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز مدارس شهرستان و دانش‌آموزان مدرسه موقوفه «عبدالله رضوی شاندیز» در محل حسینیه حضرت علی‌اصغر(ع) شهر طرقبه برپا بود.

مدیر کل آموزش‌و‌پرورش خراسان رضوی در این محفل معنوی قرآنی و در جمع دانش‌آموزان مدارس طرقبه‌شاندیز، ضمن تاکید بر توجه دانش‌آموزان به قرآن کریم، بیان کرد: ماه رمضان بهترین فرصت برای خودسازی است و شما دانش‌آموزان عزیز می‌توانید با تکیه بر آموزه‌های قرآنی، بهترین بهره را از معارف این کتاب آسمانی ببرید و از برکات این ماه عزیز، انس بیشتر با قرآن کریم است.

اجرای تلاوت مجلسی، جزء‌خوانی قرآن کریم و اجرای گروه سرود و گروه تواشیح «نورالهدی» ازجمله برنامه‌هایی بود که توسط دانش‌آموزان قرآنی شهرستان در این مراسم معنوی اجرا شد. 

در پایان مراسم بعد از اقامه نماز جماعت، دانش‌آموزان میهمان سفره افطاری بودند.

برگزاری محفل معنوی انس با قرآن کریم ویژه دانش‌آموزان از جمله برنامه‌هایی بود که در طول ماه مبارک رمضان، همه‌روزه از یک ساعت قبل از اذان مغرب در محل حسینیه حضرت علی‌اصغر(ع) شهر طرقبه و با حضور پرشور دانش‌آموزان برپا بود.

انتهای پیام/

 

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها