شاهرود_گروه مردمی «جهادگران رمضان المبارک» شاهرود در طول ماه مبارک رمضان بیش از ۲۱ هزار وعده سحری و ۶۰۰ بسته معیشتی را بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع کردند.
کد خبر: ۹۵۹۰۹۲۶
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷

جهادگران رمضانی شاهرود ۲۱ هزار پرس وعده سحری توزیع کردندبه گزارش خبرنگار بسیج، در ماه ضیافت الهی، رمضان الکریم، فعالیت‌های کمک مومنانه و #مواسات و خدمت رسانی به مردم تبلوری خاص را پیدا کرد و گروه «#جهادگران رمضان المبارک» شاهرود از جمله گروه‌هایی بودند که در طول این ماه مبارک با پخت بیش از ۲۰ هزار پرس غذای گرم #وعده_سحری در ارائه خدمت به محرومین پیشقدم بودند.
این گروه جهادی که از دوران کرونا فعالیت خود را آغاز کرده علاوه بر پخت این تعداد وعده سحری، بیش از ۶۰۰ #بسته_معیشتی نیز تهیه و به خانواده‌های کم برخوردار شهرستان‌های شاهرود و میامی اهدا کرد که شامل برنج و روغن و گوشت و مرغ و شیرینی و... به ارزش هر بسته بیش از ۳۰ میلیون ریال است.
اقدامات این گروه مردمی به همت #خیرین اجرا می‌شود و هیچ ارگان و نهاد‌های حمایتی نکرده، اما این گروه با همکاری گروه‌های خدمت رسان دولتی و مردمی این کمک‌ها را به نیازمندان واقعی جامعه می‌رساند.
اعضای این گروه تاکید دارند تلاش و فعالیت آنان برای رضای فقط و فقط خداست و در تحقق منویات مقام عظمای ولایت گام بر می‌دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها