خبرهای داغ:
شاهرود_امام جمعه موقت شاهرود تنها فرمانده انتظامی کفایت نمی‌کند و دولت و صدا و سیما و ائمه جمعه و افکار عمومی و مردم باید پشت سر فرماندهی انتظامی‌باشند تا این موضوع به نتیجه برسد.
کد خبر: ۹۵۹۱۲۴۷
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷

مردم باید به حضور در صحنه از قانون حجاب و عفاف حمایت کنند/امروز ارتش در شرایط ارزشمندی استبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی مسؤول دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در خطبه‌های #نمازجمعه_شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر با اشاره به #روز_ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: در مجموعه ارتش جمهوری اسلامی تحولات عظمی در بخش نیروی انسانی و ابتکارات و خلاقیت‌ها و تجهیزات و فناوری که امروز در یک شرایط بسیار ارزشمند و باعث رضایت فرمانده معظم کل قواست که نشان افتخار را به فرمانده کل ارتش و فرمانده کل سپاه اعطا فرمودند.
وی افزود: امام راحل به ارتش ارادت خاصی داشت و در ابتدای انقلاب ارتش را دعوت به مانور و رزمایش در خیابان‌ها دعوت کرد و ارتش روحیه پیدا کرد.
امام جمعه موقت شاهرود با اشاره به #شعار_سال، گفت: دنیا، دنیای حکمرانی مدرن است و پنج قرن است که در غرب مطرح شده که بخش‌های زیر مجموعه دولت که مردمی است کار‌ها را بر عهده دارند که در حکمرانی غربی در بخش خصوصی سه مسئله مهم است که قانون نویسی و تنظیم گری و تسهیل گری است.
سعیدی خاطر نشان کرد: مردمی‌کردن #اقتصاد نیاز به تحلیل دارد و مشخص شود مشارکت مردم، مثلاً در هیأت‌ها که اداره کننده مراسمات عزاداری هستند و میلیون‌ها تومان هزینه در برنامه‌ها دارند و مدیریت می‌کنند.
وی افزود: راهکار باید مشخص شود برای ورود مردم در اقتصاد و دولتمردان باید در این راستا حرکت کنند و باید سرمایه‌ها از منازل خارج شود تا چرخه تولید حرکت کند.
مسؤول دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا، با اشاره به تحولات منطقه و #جنگ_غزه، اظهار کرد: بعد از ترور در کنسولگری ایران در #سوریه، #اسرائیل دچار سردرگمی‌شده‌است و انتقام هم حساب و کتاب دارد و رهبری انقلاب تاکید کرد تنبیه خواهد شد، اما با مصالح و منافع که انجام می‌شود.
وی افزود: امروز اسرائیل بیش از شش ماه است در برای یک گروه چریک که نه آب دارد و نه غذا نتوانسته کاری از پیش ببرد.
سعیدی تصریح کرد: تشکیل جبهه چند ملیتی برای دفاع از نظام اسلامی و #زمینه_سازی_ظهور در برابر #استکبار_جهانی از جمله کار‌های ایران اسلامی است و این هنر رهبری انقلاب اسلامی و هدایت سردار #شهید_سلیمانی بوده که نفس اسرائیل را این جبهه چند ملیتی بریده‌است.
امام جمعه موقت شاهرود، ادامه داد: این جبهه تکلیف مدار و مستقل هستند و دفاع از کیان اسلام و در زمینه سازی ظهور تلاش دارند که عراق و سوریه و یمن و لبنان و... هستند و تلاش دارند موانع ظهور که اسرائیل و استکبار جهانی است را از میان بردارند و جمهوری اسلامی‌پرچمدار و هدایتگر است.
وی با اشاره به ادامه جنگ روسیه و اوکراین است، گفت: اروپایی‌ها تلاش دارند جنگ تداوم یابد تا منافع آن‌ها تامین شود.
سعیدی با تاکید بر #حجاب و #عفاف و تاکید رهبری انقلاب، اظهار کرد: فرمانده انتظامی حرکتی شروع کرده و بنا دارد مقابله بابی‌حجابی کند و تنها انتظامی کافی نیست و همه دستگاه‌ها باید دست بکار شود و #قوه_قضاییه اعلام کند و نظام دولتی کارمندان دولت را باید کنترل کند و آیین نامه انضباطی داریم در برخورد با تخلفات و چرا کارمندان دولت بد حجاب سر کار می‌رود؟ و بیرون اداره؟ که باید کنترل شوند.
وی اضافه کرد: تنها فرمانده انتظامی کفایت نمی‌کند و دولت و صدا و سیما و ائمه جمعه و #افکار_عمومی و مردم باید پشت سر فرماندهی انتظامی‌باشند تا این موضوع به نتیجه برسد.
امام جمعه موقت شاهرود تصریح کرد: رضایت خالق در عفاف و حجاب واجب است و حکم تکلیفی همه فقهاست که باید حجاب و عفاف رعایت شود و فلسفه دارد و حکم الله است و مصلحت در این است و حجاب حکم الله است.
وی ادامه داد: #دولت_مردمی مصمم است و همه باید زمینه سازی کنند بخصوص مردم و #بانوان که نقش مهم دارند و همه دستگاه‌های اجرایی باید در این راستا تلاش کنند و زمینه حل مسئله فراهم می‌شود و دشمنان به دنبال #برهنگی است و با این حربه تلاش دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها